gender specific health

Romanian translation: ginecologie/ andrologie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gender specific health
Romanian translation:ginecologie/ andrologie
Entered by: Maria Diaconu

17:19 Apr 9, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: gender specific health
... five therapeutic areas: cardiology, gastroenterology, gender specific health, CNS and influenza.

Cu referire la medicamentele pe care le produce o companie farmaceutică. În alt capitol se foloseşte termenul "women's health", dar aici apare termenul "gender specific health".
Cum s-ar traduce?
Mulţumesc.
Maria Diaconu
Romania
ginecologie/ andrologie
Explanation:
Se refera cred la medicamente dedicate numai anumitor sexe. Spre exemplu contraceptivele care pot fi adminiatrate numai femeilor si care sunt prescrise de un ginecolog.
Selected response from:

Andreea Ciurea
Romania
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1afecţiuni specifice genurilor
Marcella Magda
4ginecologie/ andrologie
Andreea Ciurea


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ginecologie/ andrologie


Explanation:
Se refera cred la medicamente dedicate numai anumitor sexe. Spre exemplu contraceptivele care pot fi adminiatrate numai femeilor si care sunt prescrise de un ginecolog.

Andreea Ciurea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
afecţiuni specifice genurilor


Explanation:
just in case: poate, totuşi, le scapă vreun medicament şi pentru domni :)

DOC] Egalitatea genurilor şi sporirea rolului femeilor în societate ...
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
Egalitatea genurilor şi sporirea rolului femeilor în societate. (Interlocutor
dna Eugenia Ostapciuc, PreĹźedintele Parlamentului Republicii Moldova) ...
www.iatp.md/ladom/downloads/W2.doc - Similar pages

Institutul Muncii
... si compensatiilor - 38,3%, necorespunderea nivelului profesional si a muncii
efectuate - 34,7%, incalcari privind egalitatea genurilor - 26,6%. ...
www.institutulmuncii.moldova.md/ instmunc/stiinta/aspectele.htm - 16k - Cached - Similar pages

Marcella Magda
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eVerbum (X): Bănuiesc că şi medicamentele pentru boli ale prostatei intră în această categorie ;).
10 hrs
  -> Mulţumesc :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search