fenestrated screw

Romanian translation: șurub fenestrat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fenestrated screw
Romanian translation:șurub fenestrat
Entered by: Mihaela Roman

10:42 Nov 25, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: fenestrated screw
Fenestrated Screw offers the same design and capabilities of the Cannulated Multi-Axial Screw, with the addition of six fenestrations near the tip. These features allow cement to pass directly through the screw shaft and fenestrations, providing immediate enhanced fixation
in osteoporotic bone.
Mihaela Roman
Romania
șurub fenestrat
Explanation:
Ar merge și șurub cu orificii, dar fiind vorba despre domeniul medical, și existând neologismul „fenestrat” utilizat în biologie consacrat prin Dicționaarul de Neologisme, probabil că utilizatorii din domeniu ar fi mai în largul lor cu termenul propus...
Selected response from:

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1șurub fenestrat
Iuliana Guillot
4 +1șurub fenestrat
Claudiu Ignuța-Ciuncanu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
șurub fenestrat


Explanation:
Ar merge și șurub cu orificii, dar fiind vorba despre domeniul medical, și existând neologismul „fenestrat” utilizat în biologie consacrat prin Dicționaarul de Neologisme, probabil că utilizatorii din domeniu ar fi mai în largul lor cu termenul propus...

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
59 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
șurub fenestrat


Explanation:
Conform dex - prevăzut cu numeroase perforații circulare - iar in cazul acesta, forma specifica a surubului care permite o mai buna fixare, adeziune a tesutului osos.

Example sentence(s):
  • Corpul implantului este fenestrat, prezentând numeroase orificii prin care în timp ţesutul osos pătrunde contribuind astfel la mărirea suprafeţei de sprijin dar şi a interfeţei implantului cu osul
Iuliana Guillot
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
58 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search