consolidated lung

Romanian translation: consolidare pulmonară

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:consolidated lung
Romanian translation:consolidare pulmonară
Entered by: anamaria bulgariu

08:41 Oct 1, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / vet med
English term or phrase: consolidated lung
Lung consolidation is the process of becoming firm solid mass when the alveoli fill with exudate

Există un termen de specialitate pentru "consolidated"? Nu văd referinţe pentru "plămân consolidat". Sper să nu fie furculision :P
Mulţumesc.
anamaria bulgariu
Romania
consolidare pulmonară
Explanation:
http://rezidentiat.3x.ro/rom/pneumonia.htm

Pacienţii cu pneumonie cu S. aureus hematogenă pot avea numai febră şi dispnee. La aceşti pacienţi, răspunsul inflamator este iniţial limitat la interstiţiul pulmonar. Tuşea, spută şi *semnele de consolidare pulmonară* apar numai când infecţia se extinde la bronhii
Selected response from:

Irina-Maria Foray
Romania
Grading comment
Mulţumesc.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4consolidare pulmonară
Irina-Maria Foray
4solificatie pulmonara
Dana David Kogan
4consolidare pulmonară
Andrei Albu


Discussion entries: 1





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
consolidare pulmonară


Explanation:
http://rezidentiat.3x.ro/rom/pneumonia.htm

Pacienţii cu pneumonie cu S. aureus hematogenă pot avea numai febră şi dispnee. La aceşti pacienţi, răspunsul inflamator este iniţial limitat la interstiţiul pulmonar. Tuşea, spută şi *semnele de consolidare pulmonară* apar numai când infecţia se extinde la bronhii

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 53
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristinel Sava: De acord. www.umft.ro/newpage/admitere/pneumonii.doc
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Andrei Albu: Scuze, Irina. Mie abia acum mi-a apărut întrebarea şi nu văzusem răspunsul tău :).
1 hr
  -> Mulţumesc, Andrei :)

agree  Denise Idel
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
19 hrs
  -> Mulţumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consolidare pulmonară


Explanation:
Înţeleg că întrebarea se referă de fapt la termenul "lung consolidation".

Referinţe, mai jos:
] TRATAMENTUL MEDICAMENTOS AL PNEUMONIILOR COMUNITAREFormat de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
pneumococice, iar consolidarea pulmonară interstiŃială şi manifestările. extrapulmonare - în PC prin agenŃi atipici. Totuşi manifestările clinice şi tabloul ...
www.uoradea.ro/attachment/791672704232e82e41d0a31a6bc16159/... - Pagini similare
de DB Cuparencu - Articole înrudite
[DOC] PNEUMONIIFormat de Fişier: Microsoft Word - Afişare ca HTML
D. semnele de consolidare pulmonara apar numai cand infectia se extinde la bronhii. E. infectiile intravasculare sunt rare. Răspuns corect: A, C,D (Harrison ...
www.umft.ro/newpage/admitere/pneumonii.doc - Pagini similare
BRONSITA CRONICA, EMFIZEMUL SI OBSTRUCTIA CAILOR RESPIRATORIILa aceşti pacienţi, răspunsul inflamator este iniţial limitat la interstiţiul pulmonar.

Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
solificatie pulmonara


Explanation:
consolidarea reprezinta un termen pentru solidificarea firma a unei mase densa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Consolidation_(medicine)

Dana David Kogan
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search