middle C

Romanian translation: do central

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:middle C
Romanian translation:do central
Entered by: Iulia Manescu

18:51 Jan 18, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Music / music
English term or phrase: middle C
Gama/nota muzicala.
Iulia Manescu
do central
Explanation:
Uite un exemplu:
"Acest exemplu ne arată nota DO central pe coarda La (a doua de sus
în jos) în a treia căsuţă. Articulaţi doar această coardă."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-01-18 18:58:07 GMT)
--------------------------------------------------

Site-ul asta e foarte simpatic:

http://www.music.vt.edu/musicdictionary/textm/MiddleC.html
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3do central
Dan Marasescu
5do de jos
Maricica W.


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
middle c
do central


Explanation:
Uite un exemplu:
"Acest exemplu ne arată nota DO central pe coarda La (a doua de sus
în jos) în a treia căsuţă. Articulaţi doar această coardă."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-01-18 18:58:07 GMT)
--------------------------------------------------

Site-ul asta e foarte simpatic:

http://www.music.vt.edu/musicdictionary/textm/MiddleC.html

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Sinca
59 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: sub portativ pe prima linie ajutatoare
1 hr

agree  Anca Nitu
1 day 23 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
middle c
do de jos


Explanation:
Ton de do que la notation musicale situe sur une ligne supplémentaire ajoutée juste sous la portée de main droite (portant la clé de sol) et au-dessus de la portée de main gauche (portant la clé de fa). GDT

Asa l-am invatat la scoala, parca. E nota care se scrie sub portativ. Prima nota pe linia de jos a portativului e mi.

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: nici un profesionist nu ar folosi expresi "do de jos" mai ales cand e vorba de do central, nu te supara
1 day 23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search