Front pouch (for babies); Jogging stroller

Romanian translation: Marsupiu, carucior cu 3 roti

19:46 Jan 29, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Front pouch (for babies); Jogging stroller
ca titlu
Volare (X)
Romanian translation:Marsupiu, carucior cu 3 roti
Explanation:
nu sunt sigura daca este vorba de acest carucior, dar daca imi amintesc bine cel pe care l-am vazut aici in poza este jogging stroller. Cat despre marsupiu, l-am vazut la un alt link, pe care acum nu il mai gasesc. Este denumirea folosita de firma CAM
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5"marsupiu" (???); carucior de jogging
corin
4Marsupiu, carucior cu 3 roti
Elvira Stoianov


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
"marsupiu" (???); carucior de jogging


Explanation:
"front pouch" este un fel de "marsupiu" - in forma mai primitiva (a se citi hippie) e chiar o bucata de material - in care bebelusul e tinut la pieptul mamei (de obicei...). avantajul e ca bebelusul sta lipit de corpul mamei si sta intr-o pozitie apropiata de cea fetala.

nu-mi da prin cap care ar fi traducerea cea mai fidela in romana - cred ca e nevoie de parafrazare .. la greu.

"jogging stroller" este un carucior de copil cu 3 roti folosit de parintii "alergatori"...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-29 19:57:17 (GMT)
--------------------------------------------------

Uite aici cum arata:

http://www.babygoods.com.au/out.htm

modelul Sport Buggy Deluxe e un jogging stroller

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 mins

agree  Anca Nitu
10 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
53 mins

agree  Oana Popescu
4 hrs

agree  Elvira Stoianov: marsupiu este folosit de firma CAM
1 day 15 hrs

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Marsupiu, carucior cu 3 roti


Explanation:
nu sunt sigura daca este vorba de acest carucior, dar daca imi amintesc bine cel pe care l-am vazut aici in poza este jogging stroller. Cat despre marsupiu, l-am vazut la un alt link, pe care acum nu il mai gasesc. Este denumirea folosita de firma CAM


    Reference: http://www.loriscompany.ro/pagina1.htm
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search