if you make love like you play bridge... i feel sorry for your wife.

Romanian translation: daca faci dragoste precum joci bridge... imi pare rau pentru nevasta ta

03:56 Jan 30, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: if you make love like you play bridge... i feel sorry for your wife.
my partner at bridge is romanian and i'd like to play a joke on him. please help if you can. He will laugh very hard.
Dana
Romanian translation:daca faci dragoste precum joci bridge... imi pare rau pentru nevasta ta
Explanation:
.
Selected response from:

Daniel NISIOI
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6daca faci dragoste precum joci bridge... imi pare rau pentru nevasta ta
Daniel NISIOI
5 +4Daca si-n pat esti ca la bridge, o compatimesc pe nevasta- ta.
Cristina Moldovan do Amaral
4 +4Daca si-n dragoste te porti ca-n bridge, mi-e mila de nevasta-ta
Andrei Albu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
daca faci dragoste precum joci bridge... imi pare rau pentru nevasta ta


Explanation:
.

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicholas-George Piatkowski: Dana depinde ce sistem joci si bridge-ul nu are nici o legatura cu aspectul celalalt
58 mins

agree  Ioana Bostan
1 hr

agree  Inga Murariu
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
9 hrs

agree  Ciprian Dumea: sau "vai de nevasta-ta" - vorba lui Nicholas, depinde de sistem :-)
10 hrs

agree  Anca Nitu: :):):):):):)
10 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Daca si-n dragoste te porti ca-n bridge, mi-e mila de nevasta-ta


Explanation:
Just another variant, less literal :-)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
22 mins
  -> multumesc Elvira

agree  Lavinia Pirlog
1 hr
  -> multumesc Tweety

agree  Ciprian Dumea: in dragoste ca la razboi :-)
6 hrs
  -> multumesc Ciprian; la placinte, inainte, la rzaboi, inapoi! ;-)

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> multumesc Cristina

neutral  Anca Nitu: nitel cam dur
9 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Daca si-n pat esti ca la bridge, o compatimesc pe nevasta- ta.


Explanation:
Another variant :)

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
10 mins
  -> multumesc, Andrei

agree  Ciprian Dumea: :-) sau daca si-n pat "joci" ca la bridge - desi nu stiu daca persoana face dansuri populare...
1 hr
  -> multumesc, Ciprian

agree  Raluca Ion
4 hrs
  -> multumesc, Raluca

agree  Inga Murariu: suna bine :) si... very funny :(
15 hrs
  -> multumesc, Inga :))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search