contingent upon

Romanian translation: depinde de

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:contingent upon
Romanian translation:depinde de
Entered by: Inga Murariu

18:41 Jan 31, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: contingent upon
a reinforcement is contingent upon a response
alina
depinde de
Explanation:
depinde de raspuns

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 18:45:31 (GMT)
--------------------------------------------------

pentru o traducere mai adecvata e nevoie de context.
Selected response from:

Inga Murariu
Moldova
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5depinde de
Inga Murariu
5 +1reintarirea/recompensa depinde de raspuns
lucca
4 +2conditionat de un raspuns
Anca Nitu
5reintarirea/recompensa depinde de raspuns
lucca
5depinde de
Elvira Stoianov


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
depinde de


Explanation:
depinde de raspuns

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 18:45:31 (GMT)
--------------------------------------------------

pentru o traducere mai adecvata e nevoie de context.

Inga Murariu
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
0 min
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: si asa e ok dar in ce context reinformcement e ceva care miroase a tehnic
1 min
  -> tocmai din acest motiv nu m-am aventurat sa traduc intreaga expresie

agree  Katza
1 min
  -> multumesc

agree  Elvira Stoianov: asa -mi trebuie daca caut referinte sa-mi sprijin raspunsul
1 min
  -> Salut, Eli, e foarte bine cand se dau referinte, doar ca acesta mi s-a parut un caz e simplu.

agree  Tehno
1 hr
  -> multumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
conditionat de un raspuns


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 18:47:32 (GMT)
--------------------------------------------------

daca e ceva tehnic:

atunci
conditionat de un raspuns
sau conditionat de reactia de raspuns
sau depinde de reactia de raspuns

daca nu atunci ca Inga Murariu

oricum contextul conteaza foarte mult

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
0 min
  -> multumesc

agree  Inga Murariu
1 hr
  -> multumesc, e greu fara context

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
depinde de


Explanation:
con·tin·gent ( P ) Pronunciation Key (kn-tnjnt)
adj.
Liable to occur but not with certainty; possible: “All salaries are reckoned on contingent as well as on actual services” (Ralph Waldo Emerson).
Dependent on conditions or occurrences not yet established; conditional: arms sales contingent on the approval of Congress. See Synonyms at dependent.
Happening by chance or accident; fortuitous. See Synonyms at accidental.
Logic. True only under certain conditions; not necessarily or universally true: a contingent proposition.

Sensul 2 se potriveste cel mai bine.


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=contingent&r=67
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
reintarirea/recompensa depinde de raspuns


Explanation:
Principiile fundamentale ale psihoterapiei comportamentale (behavioriste).
Probabil ca si acum se va gasi cineva sa ma contrazica...
O varianta de raspuns este: reintarirea / recompensa depinde de eventualul/posibilul raspuns.


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Murariu: e un posibil raspuns, dar restrictiv, neavand un context clar...
5 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reintarirea/recompensa depinde de raspuns


Explanation:
Principiile fundamentale ale psihoterapiei comportamentale (behavioriste).
Probabil ca si acum se va gasi cineva sa ma contrazica...
O varianta de raspuns este: reintarirea / recompensa depinde de eventualul/posibilul raspuns.


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search