car seat: diaper bag

Romanian translation: explicatii

20:26 Jan 31, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: car seat: diaper bag
-
Volare (X)
Romanian translation:explicatii
Explanation:
car seat = agree tehno
e un scaun specialzat care se monteaza pe bancheta automobilului
"scaun pt transport bebelusi/copii"

diaper bag = cred ca e intraductibil
o geanta mare unde sunt scutece de schimb, servetele umede , biberon cu lapte , apa, ceai
" trusa pt bebelusi" cred ca e un termen acopritor

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:15:05 (GMT)
--------------------------------------------------

nu as zice fotoliu pt \"car seat\"
pt bebelusi seamana mai degraba cu un cosulet iar fotoliu e impropriu si induce in eroare
sunt cuvinte noi amandoua cel putin in limba romana si trebuie , cred eu, sa exprime indubitabil ce anume este obiectul respectiv
de aceea fac o noua propunere:

\" dispozitiv de siguranta specializat pentru transportul auto albebelusilor/copiilor\"

e lung dar fotoliu e numai pt copii peste 1 an cel putin asa cere legea in Canada si SUA. Pina la 1 an e un cosulet.

si pt diaper bag
\"geanta multifunctionala pt bebelusi\"





--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:18:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Pt Elvira Stettner
1.geanta de voiaj e buna si pt taticul care pleaca in vioaj fara famila sa
2. daca cuvintele au echivalent (singular corect din punct de vedere gramatical) te rog frumos da-l


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:19:16 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon Typo \" Voiaj\" la nr.1

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:54:39 (GMT)
--------------------------------------------------

noutati
http://www.aap.org/family/carseatguide.htm

da informatii despre car seat

si
http://www.gracobaby.com/
are si poze




--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:55:00 (GMT)
--------------------------------------------------

noutati
http://www.aap.org/family/carseatguide.htm

da informatii despre car seat

si
http://www.gracobaby.com/
are si poze mergi search product: car seat


Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4scaun reglabil pentru/de copii: trusa/geanta scutece
Lavinia Pirlog
5scaun de masina sau fotoliu auto / geanta de voiaj
Elvira Stoianov
5explicatii
Anca Nitu
4 +1scaun pentru copil
Tehno


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
scaun pentru copil


Explanation:
Se foloseste pentru calatoria copiilor (inclusiv cu avionul).

Scaun integrat pentru copil

Pentru copiii intre 3 si 10 ani sau cu o greutate intre 15-36 kg va oferim un scaun de copil. Pentru copii mai mari, scaunul indeplineste toate cerintele si nevoile de siguranta ale acestora. Acesta este utilizat in combinatie cu centura de siguranta cu tensionare in trei puncte (nu poate fi combinata cu scaunul de copil ISOFIX).

Pe trasee lungi, companiile aeriene pun la dispozitie patuturi pentru sugari (aproximativ 70 cm) sau permit instalarea scaunului special pentru masina pe locul de langa tine

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:55:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Scaun de siguranta pentru copil

- Copiii sub trei ani trebuie sa stea intr-un scaun special daca ocupa locul din fata. Scaunul trebuie sa fie asigurat corespunzator.
http://www.autoshop.ro/accesorii/scaune_copii.asp

http://www.parentsplace.com/features/safety/articles/0,10335...

http://www.klm.com/ro_ro/index.jsp


    Reference: http://www.saab-romania.ro/intro.php?nume=9-5%20Wagon#
    Reference: http://www.lumeapiticilor.ro/site1/sfaturi/html/calatorie/av...
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: scaun de copil nu este sufiecient de restricitv: poate fi de bucatarie (cel la care mananca, etc.)
14 mins
  -> Child Safety Seat/Child Restraint: A crash tested device that is specially designed to provide infant/child crash protection. http://www.nhtsa.dot.gov/people/injury/childps/csr2001/csrht...

agree  Lavinia Pirlog
1 hr
  -> Multumesc, Tweety!

neutral  Anca Nitu: si ce te faci cu copii pina la 1 an?
1 hr
  -> Se aseaza in scaune pentru bebelusi. http://www.lumeapiticilor.ro/site1/pre_urg/preventiv/siguran...

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
explicatii


Explanation:
car seat = agree tehno
e un scaun specialzat care se monteaza pe bancheta automobilului
"scaun pt transport bebelusi/copii"

diaper bag = cred ca e intraductibil
o geanta mare unde sunt scutece de schimb, servetele umede , biberon cu lapte , apa, ceai
" trusa pt bebelusi" cred ca e un termen acopritor

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:15:05 (GMT)
--------------------------------------------------

nu as zice fotoliu pt \"car seat\"
pt bebelusi seamana mai degraba cu un cosulet iar fotoliu e impropriu si induce in eroare
sunt cuvinte noi amandoua cel putin in limba romana si trebuie , cred eu, sa exprime indubitabil ce anume este obiectul respectiv
de aceea fac o noua propunere:

\" dispozitiv de siguranta specializat pentru transportul auto albebelusilor/copiilor\"

e lung dar fotoliu e numai pt copii peste 1 an cel putin asa cere legea in Canada si SUA. Pina la 1 an e un cosulet.

si pt diaper bag
\"geanta multifunctionala pt bebelusi\"





--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:18:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Pt Elvira Stettner
1.geanta de voiaj e buna si pt taticul care pleaca in vioaj fara famila sa
2. daca cuvintele au echivalent (singular corect din punct de vedere gramatical) te rog frumos da-l


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:19:16 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon Typo \" Voiaj\" la nr.1

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:54:39 (GMT)
--------------------------------------------------

noutati
http://www.aap.org/family/carseatguide.htm

da informatii despre car seat

si
http://www.gracobaby.com/
are si poze




--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 22:55:00 (GMT)
--------------------------------------------------

noutati
http://www.aap.org/family/carseatguide.htm

da informatii despre car seat

si
http://www.gracobaby.com/
are si poze mergi search product: car seat




Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: cu singura obiectie ca acestea sunt cuvinte ce au echivalenti in romana, fiind accesibile in comert
7 mins
  -> deocamdata eu nu le-am gasit iar linkul pe care l-ai dat nu functioneaza

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
scaun de masina sau fotoliu auto / geanta de voiaj


Explanation:
chestia cu geanta trebuie sa o verific

La scaun eu tot scaun de masina am auzit, dar la link ii spun fotoliu auto (eu nu am auzit niciodata aceasta varianta)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 20:58:08 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bebelusultau.ro/detalii.php?cod=LI14

Ei spun geanta compartimentata, dar nu avem de unde sa stim daca este asa.

In orice caz, geanta de voiaj este suficient de clar, deoarece contextul spune clar ca e vorba de articole pentru copii, iar aceasta geanta se foloseste doar cand mamica porneste la drum cu copilul (chiar daca merge numai in oras).


    Reference: http://www.bebelusultau.ro/produse.php?categorie=Fotolii+aut...
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: geanta de voiaj inseamna geanta pt voiaj nu se intelege din denumire implicit ca ar fi ceva pt bebelusi
1 hr
  -> de ce nu cititi niciodata raspunsul intreg?

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
scaun reglabil pentru/de copii: trusa/geanta scutece


Explanation:
Good luck!

la scaun I agree with Tehno.

Lavinia Pirlog
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: merge si reglabil dar trebuie sa arati cumva ca e un dispozitiv de siguranta
5 mins
  -> Multumesc Anca. Fara mai mult context, incercam si noi..., nu? :-) Sper ca data viitoare Volare sa scrie toata fraza...

agree  Tehno: Sigur ca da, traducerea are doua variante: scaun portabil pentru copii si trusa nou-nascutului! Din pacate, lipseste contextul.
23 mins
  -> Exact. Multumesc Tehno. :-)

agree  Cristina Moldovan do Amaral: hola, tweety :)
1 hr
  -> Holaaaaa, Cris. Hace tiempo, żno? Gracias. :-)

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: as zice *scaun de siguranta*, fiindca la majoritatea acestor scaune reglabile sunt doar centurile
9 hrs
  -> Multumesc Christian.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search