bridge way

Romanian translation: punte

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bridge way
Romanian translation:punte
Entered by: Carmen Lapadat

18:10 Nov 7, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: bridge way
4 ways Manual Bridge way for rolls

A belt conveyor
It is equipped with a start -up / shut down push button control panel to shutdown and restart the belts after moving of the bridge way . Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
punte
Explanation:
Punte e un termen general care se poate referi la orice (habar n-am la ce foloseste in cazul asta).
Mi se pare clar ca e vorba de aceeasi punte in cruce din titlu.
De remarcat engleza incorecta a originalului.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-11-08 05:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Poate fi o pasarela - dar mi se pare ca intram deja in domeniul speculatiei.
Selected response from:

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3grup de manipulare tranzit uman
Calugaru Alina Maria
2punte
Sandra & Kenneth Grossman


Discussion entries: 4





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
punte


Explanation:
Punte e un termen general care se poate referi la orice (habar n-am la ce foloseste in cazul asta).
Mi se pare clar ca e vorba de aceeasi punte in cruce din titlu.
De remarcat engleza incorecta a originalului.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-11-08 05:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Poate fi o pasarela - dar mi se pare ca intram deja in domeniul speculatiei.

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grup de manipulare tranzit uman


Explanation:
sunt "porti" pe care care muncitorii le pot deschide pentru a tranzita benzile de impachetare, rulare ..etc

deschiderea poate fi manuala, senzori....automate


--------------------------------------------------
Note added at 14 ore (2011-11-08 08:40:50 GMT)
--------------------------------------------------

2. Corect , nu sunt "clickabile". Insa se pot introduce in "adress" cu copy - paste

parearea mea este ca "bridge way" se refera la aceste porti de tranzit......se poate sa gresec

--------------------------------------------------
Note added at 14 ore (2011-11-08 08:42:34 GMT)
--------------------------------------------------

2. Corect, nu sunt "clickabile". Se poate folosi "copy-paste" in "adress"

Example sentence(s):
  • http://www.pulsarbgroup.com/tissue-gruppi-movimentazione-passaggi-uomo-eng.htm
Calugaru Alina Maria
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sandra & Kenneth Grossman: 1. N-am inteles pe ce se bazeaza solutia propusa cu atatea amanunte. 2. Referintele introduse ca ex. nu sunt "clickabile". "Grup de manipulare" etc. nu inseamna absolut nimic.
10 hrs
  -> 1. Ex. In uzina automobile Dacia sunt benzi transportoare care au in anumite puncte "porti de trecere" pentru personal , (grup de tranzit ) -adica omul ridica poarta , banda se opreste, trece , banda porneste




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search