Joint Operating Agreement

Romanian translation: acord de exploatare comuna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Joint Operating Agreement
Romanian translation:acord de exploatare comuna

07:53 Apr 21, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: Joint Operating Agreement
este vorba de un contract cu privire la niste zacaminte petroliere.
Svetlana
acord de exploatare comuna
Explanation:
acord de asociere
asociere in participatiune

= acord incheiat intre coproprietarii unui teren (sau a unei concesiuni) pentru exploatarea un comun acestuia.

Dictionnaire des sciences et techniques du petrole
Anglais-Francais/Francais-Anglais
M. Moureau, G. Brace
Editions Techip

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-04-21 08:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&as_qdr=all&q=...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1acord de exploatare comuna
Cristian Nicolaescu
4contract de operare (sau exploatare) in comun
NINA (Irina) SMOLEANU
3contract de exploatare
Ioana Costache


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
joint operating agreement
contract de exploatare


Explanation:
contract de exploatare

Ioana Costache
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
joint operating agreement
acord de exploatare comuna


Explanation:
acord de asociere
asociere in participatiune

= acord incheiat intre coproprietarii unui teren (sau a unei concesiuni) pentru exploatarea un comun acestuia.

Dictionnaire des sciences et techniques du petrole
Anglais-Francais/Francais-Anglais
M. Moureau, G. Brace
Editions Techip

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-04-21 08:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&as_qdr=all&q=...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ioana Costache: asociere in participatiune = joint venture
3 hrs
  -> vezi un exemplu: http://64.233.183.104/search?q=cache:xVKJYIFLsEYJ:www.aleg-r...

agree  Mihaela Brooks
6 hrs
  -> multumesc

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
joint operating agreement
contract de operare (sau exploatare) in comun


Explanation:
TERM joint operation agreement
Reference OJEC C 258/1991
(1)
TERM acuerdo de funcionamiento conjunto
Reference DOCE C 258/1991
(1)
TERM contrat d'exploitation conjointe
Reference JOCE C 258/1991
Note {NTE} transport aérien
(1)
TERM contratto di attivitŕ comune
Reference GUCE C 258/1991




    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search