emotional triggers

Romanian translation: Stimuli emoţionali

10:28 Nov 5, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Psychology / referat
English term or phrase: emotional triggers
Techniques you can use to enhance the self-perception competency of reading yourself include soliciting feedback from multiple sources; identifying your strengths, weaknesses, and emotional triggers;

Eu am tradus "stimul emotional"- dar nu sunt foarte sigura, pentru ca "trigger" are conotatii negative si e mult mai puternic ca exprimare decat "stimul".
allison578 (X)
Romanian translation:Stimuli emoţionali
Explanation:
Este vorba despre elementul care declanşează resimtiţrea unei anumite emoţii.

Trigger mai poate însemna : mecanism declanşator, însă în cazul acesta este vorba strict despre stimul.
Selected response from:

Cordus Iulia
Romania
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Stimuli emoţionali
Cordus Iulia
4temeri (sau piedici emoționale)
Lia Sabau
4impulsuri emoţionale
Mihaela Petrican
3factor/stimul declanşator al emoţiilor
Ivona Tillett
3tulburari emotionale
Calugaru Alina Maria


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tulburari emotionale


Explanation:
tulburari emotionale

Calugaru Alina Maria
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lia Sabau: ”tulburările emoționale” duc la limita nevoii de îngrijire medicală, ceea ce nu cred că e cazul aici. Un om tulburat emoțional este și instabil emoțional, deci...
1 hr
  -> ai dreptate, termenul ales "tulburari" nu este cel mai fericit ....multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
impulsuri emoţionale


Explanation:
....deşi prima mea opţiune ar rămâne "stimuli", căutând o conotaţie negativă, aş lua în considerare "impusuri"- o altă traducere posibilă pentru "triggers"

Mihaela Petrican
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Stimuli emoţionali


Explanation:
Este vorba despre elementul care declanşează resimtiţrea unei anumite emoţii.

Trigger mai poate însemna : mecanism declanşator, însă în cazul acesta este vorba strict despre stimul.

Cordus Iulia
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Burcea (X)
26 mins

neutral  Lia Sabau: atunci, din text, reiese "...să-ți identifici punctele tari, punctele slabe și **stimulii emoționali**" ?
5 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temeri (sau piedici emoționale)


Explanation:
Dacă aveți nevoie de un cuvînt care să cuprindă în el tot: frica / TEMERILE. Sunt, practic, cele care declanșează orice tulburare emoțională și care pun frînă la diverse tipuri de porniri.


--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2011-11-05 12:32:28 GMT)
--------------------------------------------------

... sau le declanșează...


--------------------------------------------------
Note added at 7 ore (2011-11-05 18:23:26 GMT)
--------------------------------------------------

Raspuns final: TEMERI

Lia Sabau
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihaela Petrican: "triggers" înseamnă exact contrariul...
1 hr
  -> asta am scris mai sus...

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
factor/stimul declanşator al emoţiilor


Explanation:
alta posibilitate


    Reference: http://www.la-psiholog.ro/info/tulburarea-de-stres-post-trau...
Ivona Tillett
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search