they are best described as leaders more than doers

Romanian translation: executant, făptuitor/înfăptuitor, creator, Constructorul

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:doer
Romanian translation:executant, făptuitor/înfăptuitor, creator, Constructorul
Entered by: Nina Iordache

20:02 Aug 13, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / personality test
English term or phrase: they are best described as leaders more than doers
E vorba de categoriile personalitatilor. Termenul 'leaders more than doers' is what I need help with. Specifically the word 'doers'. Nu am gasit un echivalent pe Romaneste. Poate il traduc 'facatori', ar fi OK?
mcs13 (X)
United States
executant, făptuitor/înfăptuitor, creator, Constructorul
Explanation:
Termenii de mai sus sunt prezentaţi în mod gradat. Puteţi alege şi în funcţie de domeniul vieţii la care se referă textul dvs.

Aş zice că: executantul este un termen neutru, uşor degradant, li se mai spune şi "sarea pământului"
Făptuitor/Înfăptuitor - vezi descriere pe WEBDEX (http://www.webdex.ro/online/dictionar/infaptuitor)
Creator: este artistul, inventatorul la un mod mai general şi pozitiv

Iar din numerologie avem Constructorul:
vezi aici: http://www.garbo.ro/articol/Psihologie/6504/Legea-Atractiei-...

Take your pick!

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2014-08-14 08:53:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ar fi grozav sa mai aflam cateva informatii despre natura acestui test de personalitate: este o chestiune stiintifica sau unul dintre testele acelea de numerologie sau zodiacale, de exemplu, va rog?

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2014-08-20 17:08:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2executant, făptuitor/înfăptuitor, creator, Constructorul
Nina Iordache
4 +1oameni obisnuiti sa dea ordine si nu sa execute
Val R.


Discussion entries: 4





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oameni obisnuiti sa dea ordine si nu sa execute


Explanation:
oamenii care dau ordine vs cei care le executa

Val R.
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aug. Dragoste
11 hrs
  -> Multumesc.

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
executant, făptuitor/înfăptuitor, creator, Constructorul


Explanation:
Termenii de mai sus sunt prezentaţi în mod gradat. Puteţi alege şi în funcţie de domeniul vieţii la care se referă textul dvs.

Aş zice că: executantul este un termen neutru, uşor degradant, li se mai spune şi "sarea pământului"
Făptuitor/Înfăptuitor - vezi descriere pe WEBDEX (http://www.webdex.ro/online/dictionar/infaptuitor)
Creator: este artistul, inventatorul la un mod mai general şi pozitiv

Iar din numerologie avem Constructorul:
vezi aici: http://www.garbo.ro/articol/Psihologie/6504/Legea-Atractiei-...

Take your pick!

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2014-08-14 08:53:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ar fi grozav sa mai aflam cateva informatii despre natura acestui test de personalitate: este o chestiune stiintifica sau unul dintre testele acelea de numerologie sau zodiacale, de exemplu, va rog?

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2014-08-20 17:08:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Laza: Eu aş merge pe "executant"
8 hrs
  -> Multumesc frumos, Maria!

agree  Dasa Suciu: Executant e perfect, Nina! http://www.medierenet.ro/2012/12/09/sistemul-montessori-form...
1 day 9 hrs
  -> Multumesc frumos, Dasa!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search