pleaser

Romanian translation: lăudători/mărturisitori întru Domnul

11:55 Feb 8, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: pleaser
https://www.authorhouse.com/Bookstore/BookDetail.aspx?Book=2...

Am deja 'sfant' in anumerare. Deci, care ar mai fi termenul? Merci
Vertrad
Romania
Romanian translation:lăudători/mărturisitori întru Domnul
Explanation:
cred că este cu totul God pleaser-lăudători/mărturisitori întru Domnul/
iubitori de Dumnezeu, etc.
Selected response from:

Manuela Ciuruc
Grading comment
Merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2(fii) pe placul (lui Dumnezeu)/plăcut lui Dumnezeu
Andreea Sepi
4 +1servitor
Mihaela Ghitescu
4lăudători/mărturisitori întru Domnul
Manuela Ciuruc


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
servitor


Explanation:
o sugestie

Mihaela Ghitescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manuela Ciuruc
46 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lăudători/mărturisitori întru Domnul


Explanation:
cred că este cu totul God pleaser-lăudători/mărturisitori întru Domnul/
iubitori de Dumnezeu, etc.

Manuela Ciuruc
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Merci!

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(fii) pe placul (lui Dumnezeu)/plăcut lui Dumnezeu


Explanation:
sau plăcut lui Dumnezeu - asta e expresia tipică în ortodoxie cel puțin.

Persoană plăcută lui Dumnezeu.

Pe placul Domnului în bisericile neoprotestante.


    https://www.resursecrestine.ro/tipareste-resursa/110984
Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop: este exact răspunsul pe care vroiam și eu să-l postez :)
3 mins
  -> multumesc, Simona! ne tot potrivim :-)

agree  ioanaledac
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search