Exalted Assembly of Angels

Romanian translation: Înalta Adunare a Îngerilor

16:51 Mar 8, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: Exalted Assembly of Angels
Nu știu dacă e denumirea corectă, textul meu a fost tradus din arabă în engleză.
Orice sugestie este binevenită. Mulțumesc anticipat.
Mihaela Ghitescu
Romania
Romanian translation:Înalta Adunare a Îngerilor
Explanation:
Aleasa/Înalta Adunare
Selected response from:

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ierarhia îngerească
LIVIA EPURE
3Înalta Adunare a Îngerilor
Sandra & Kenneth Grossman
3ceata prealuminată a îngerilor
Simona Pop


Discussion entries: 5





  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
exalted assembly of angels
ceata prealuminată a îngerilor


Explanation:
Ultima ceată și mai apropiată de oameni este ceata ÎNGERILOR.

El i-a alungat pe Lucifer și ceata îngerilor căzuți din ceruri,rostind cuvintele regăsite şi în Sfânta Liturghie:„Să stăm bine,să stăm cu frică,să luăm aminte!“.

În ierarhia din mijloc, prima ceată se numeşte ceataDomniilor, pentru că domnesc peste ceilalţi îngeri care sînt sub dânșii.

ceata Îngerilor dar este corect și adunarea îngerilor.

prealuminată = Mărit, slăvit, preamărit....

https://www.thefreedictionary.com/exalted

sau.., se poate chiar și adunarea /ceata îngerilor prealuminați

a văzut intrând în biserică pe Preasfânta Fecioară cea prealuminată, cu doi îngeri prealuminați, ...

Sfinţii Heruvimi, Sfinţii Serafimi, Sfinţii Îngeri, preaLuminaţi şi preaminunaţi, stau în jurul Sfântului Tron Divin, văd neîncetat Lumina Ta, Doamne ...

:)

deși, aici, se referă la Coran, și la Allah.

În Coran se spune că îngerii sunt „trimiși cu două, trei, sau patru aripi”

Conform Coranului, Allah a creat îngerii din lumină, iar pe djinni din cenușă și foc fără fum. Cand Adam a fost creat din lut, Allah le-a poruncit îngerilor și ...

Simona Pop
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
exalted assembly of angels
Înalta Adunare a Îngerilor


Explanation:
Aleasa/Înalta Adunare

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc!
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exalted assembly of angels
ierarhia îngerească


Explanation:
https://www.crestinortodox.ro/dogmatica/ingeri/numarul-inger...

Cred că ”exalted” este utilizat aici cu sensul ”de grad înalt”.

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi 1 oră (2019-03-09 18:26:51 GMT)
--------------------------------------------------

Cu drag!

LIVIA EPURE
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sandra & Kenneth Grossman: Nu e vorba de religia creștină, și nu știu dacă în islam îngerii au o ierarhie, iar aceștia sunt "de grad înalt”.
1 hr
  -> Mulțumesc frumos! Am adăugat un comentariu, aici spațiul este limitat.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search