industrial scientists

Romanian translation: oameni de ştiinţă, cercetători

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:industrial scientists
Romanian translation:oameni de ştiinţă, cercetători
Entered by: Felicia Mitrasca

12:52 Dec 11, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: industrial scientists
La începutul unei emisiuni TV:
"Two industrial scientists who don’t mind getting their hands dirty when it comes to establishing the facts."
Felicia Mitrasca
Romania
oameni de ştiinţă
Explanation:
pur şi simplu
"industrial" este un termen foarte general care poate însemna orice domeniu, de la farmaceutic până la rachete spaţiale
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Vă dau dreptate tuturor. Însă pentru textul meu tind către varianta lui Valentin. Punctele le-aş împărţi, dar nu prea pot. :-) Mulţumesc mult pentru ajutor ! ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6cercetatori industriali
Crisoi
4 +1oameni de ştiinţă
Maria Diaconu
5savanti/specialisti in domeniul de industrie
Irina Adams
3oameni de stiinta care lucreaza/lucrand in industrie
Crisoi
3specialişti in domeniul industrial
Emilian Carstian


Discussion entries: 7





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oameni de stiinta care lucreaza/lucrand in industrie


Explanation:
Cred ca asa se spune...

Crisoi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oameni de ştiinţă


Explanation:
pur şi simplu
"industrial" este un termen foarte general care poate însemna orice domeniu, de la farmaceutic până la rachete spaţiale

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vă dau dreptate tuturor. Însă pentru textul meu tind către varianta lui Valentin. Punctele le-aş împărţi, dar nu prea pot. :-) Mulţumesc mult pentru ajutor ! ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
4 hrs
  -> Mulţumesc

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
cercetatori industriali


Explanation:
..."permitand cercetatorilor universitari si industriali sa elaboreze in comun lucrari de natura aplicativa" (http://www.ici.ro/new_ici/prezentare/ro/portofoliu/era1.html...

Suna cam fortat, dar poate iti mai da niste idei. Altfel, da, l-as lasa doar oameni de stiinta.

Crisoi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: de acord şi cu această variantă
15 mins

agree  Emina Popovici
3 hrs

agree  mistahara (X)
4 hrs

agree  Cristiana Coblis: dacă e vorba de cercetare industrială, de ce nu? :)
4 hrs

agree  Anca Nitu
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day 5 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
specialişti in domeniul industrial


Explanation:
...

Emilian Carstian
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
savanti/specialisti in domeniul de industrie


Explanation:
Aici nu e vroba de cercetatori (researchers) e vorba de oameni de stiinta, care sunt mai bine cunoscuti cafiind savanti.

ex.1 Acest document este elaborat de specialiştii în domeniul industriei
ex2. Nici cei mai bine-pregatiti savanti in domeniu n-ar putea spune cu exactitate timpul necesar...


    Reference: http://www.cnaa.acad.md/files/theses/2007/7388/margareta_vir...
Irina Adams
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search