LTEL (8hr TWA) ppm

Romanian translation: Limită de expunere pe termen lung

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LTEL (8hr TWA) ppm
Romanian translation:Limită de expunere pe termen lung
Entered by: Translexic

13:10 Feb 28, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Science (general) / vopseluri
English term or phrase: LTEL (8hr TWA) ppm
Din nou, abrevieri care-mi dau batai de cap....fac parte din cap Limite de Expunere. Daca puteti sa-mi recomandati un site unde as putea sa gasesc aceste abrevieri, v-as fi profun recunoscatoare.
Michelle1977
Romania
Limită de expunere pe termen lung
Explanation:
Long-Term Exposure Limit
http://www.all-acronyms.com/LTEL
ppm = "părţi per milion"

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2010-02-28 13:33:17 GMT)
--------------------------------------------------

TWA: Media ponderată temporal (Time Weighted Average)
Selected response from:

Translexic
Romania
Grading comment
Thx a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Limită de expunere pe termen lung
Translexic
4 +3limita de expunere pe termen lung
Antonia Toth


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ltel (8hr twa) ppm
Limită de expunere pe termen lung


Explanation:
Long-Term Exposure Limit
http://www.all-acronyms.com/LTEL
ppm = "părţi per milion"

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2010-02-28 13:33:17 GMT)
--------------------------------------------------

TWA: Media ponderată temporal (Time Weighted Average)

Translexic
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thx a lot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
6 mins
  -> multumesc, dna Cristina

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs

agree  Cosmin Băduleţeanu
1 day 1 hr

agree  Tradeuro Language Services
1 day 5 hrs

agree  Claudia Coja
3 days 21 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ltel (8hr twa) ppm
limita de expunere pe termen lung


Explanation:
LTEL - Long Term Exposure Limit – limita de expunere pe termen lung

TWA - Time Weighted Average - Media ponderată în timp

Angajatorii trebuie sa ia masuri pentru ca nici un lucrator sa nu fie expus la o
concentratie de azbest in suspensie in aer mai mare de 0,1 fibre/cm3, masurata in raport
cu o medie ponderata in timp pe o perioada de 8 ore (TWA).

http://www.securitatea-muncii.ro/legi/hg-1875-2005.pdf

acestea toate se exprimă în ppm (părţi per milion)


--------------------------------------------------
Note added at 38 minute (2010-02-28 13:48:37 GMT)
--------------------------------------------------

Abrevieri:

http://www.acgih.org/resources/acronyms.htm
http://www.osha.gov/Publications/complinks/OSHG-HazWaste/App... - pg. 1
pg. 1


Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
4 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Adriana Sandru
45 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cosmin Băduleţeanu
1 day 1 hr
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search