trailer

Romanian translation: treiler/remorca

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trailer
Romanian translation:treiler/remorca
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

14:10 May 17, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: trailer
TRAILER

termen cu referire la o barca
Carmen Lapadat
Romania
treiler/remorca
Explanation:
http://en.wiktionary.org/wiki/trailer
Vad ca apare se denumirea "treiler"

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-05-17 14:21:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionare.4rev.net/?Get=tra&Dictionary_base=0&Dictio...
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
multumesc frumos !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5treiler/remorca
Mihaela Ghiuzeli
4 +1remorcher/ forspan
Valentina Meyer
Summary of reference entries provided
remorca pentru ambarcatiuni
Rose Marie Matei

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
trailer
treiler/remorca


Explanation:
http://en.wiktionary.org/wiki/trailer
Vad ca apare se denumirea "treiler"

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-05-17 14:21:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionare.4rev.net/?Get=tra&Dictionary_base=0&Dictio...

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc frumos !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rose Marie Matei: remorca pentru ambarcatiuni
17 mins
  -> Da Rosematei. "remorca pentru ambarcatiuni". Multumesc !

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> Multumesc Rodica !

agree  Florina-Livia Angheluta (X)
4 hrs
  -> Multumesc Florina-Livia !

agree  ELLA IACOB
23 hrs
  -> Multumesc Ella!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 41 mins
  -> Multumesc Iosif!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trailer
remorcher/ forspan


Explanation:
FÓRŞPAN s. n. 1. remorcă între două remorchere care trag acelaşi convoi

REMORCHÉR, remorchere, s.n. Navă de dimensiuni mici şi cu motor propriu de putere mare, care remorchează ambarcaţii sau nave fără propulsie proprie. – Din fr. remorqueur

daca TRAILER este din domeniul maritim, in functie de context poti sa alege una dintre variantele de mai sus

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2009-05-17 14:34:40 GMT)
--------------------------------------------------

trailer = forspan cf http://dictionar.netflash.ro/index.php?w=trailer&l=1&h=1&g=r...

celelalte definitii sunt din DEX http://dexonline.ro/search.php?cuv=remorcher http://dexonline.ro/search.php?cuv=forspan

Valentina Meyer
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48
14 hrs




Reference comments


29 mins peer agreement (net): +2
Reference: remorca pentru ambarcatiuni

Reference information:
http://www.relian.ro/remorci/rtb.html

Se foloseste si 'trailer' ca multe alte cuvinte preluate ...http://www.dunareanautica.com/barci-import.php

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
agree  ELLA IACOB
23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search