ProZ.com Giving Tuesday 2020

Since its inception in 2012, Giving Tuesday has been celebrated across the globe as a day to give back: whether it be through donations, fundraising, volunteering your time and expertise, or simply by calling others to support a particular cause or initiative.
Pre-register for the Giving Tuesday Networking Meetup!

Click for Full Participation

station bill

Romanian translation: registru de roluri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:station bill
Romanian translation:registru de roluri
Entered by: Oana Ţica

12:45 Feb 12, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: station bill
E vorba de o platforma marina, dar se potriveste foarte bine la orice nava. In principiu, stiu despre ce este vorba, dar ma intereseaza daca exista o sintagma consacrata in romana.
Definitia ar fi: A list showing the stations of all members of the crew of a ship for all evolutions required, such as entering or leaving harbour, fire drill, boat drill, and, in warships, action stations.

Multumesc de sugestii.
Bogdan Dusa
Romania
registru de roluri
Explanation:
La intrarea in serviciu a unei nave se intocmesc rolurile navei. Rolurile reprezinta documente organizatorice interne ale navei in care sunt prevazute toate atributiile si obligatiile pe care le are de indeplinit fiecare membru al echipajului pe timpul executarii diferitelor activitati.

Toate rolurile navei se constituie in Registrul de roluri.


Selected response from:

Oana Ţica
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2registru de roluri
Oana Ţica
5rol general al navei
Irina Lazarescu


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
registru de roluri


Explanation:
La intrarea in serviciu a unei nave se intocmesc rolurile navei. Rolurile reprezinta documente organizatorice interne ale navei in care sunt prevazute toate atributiile si obligatiile pe care le are de indeplinit fiecare membru al echipajului pe timpul executarii diferitelor activitati.

Toate rolurile navei se constituie in Registrul de roluri.





    Reference: http://legestart.ro/Regulamentul-2009-serviciului-bordul-nav...
Oana Ţica
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Grigoras
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Atemporalul (X)
2 days 19 hrs
  -> Mulţumesc

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rol general al navei


Explanation:
Dictionar maritim englez-roman, ED TEHNICA 1986<>:
Station bill - Document organizatoric intern cuprinzand repartizarea nominala a membrilor echipajului la posturile de interventie in caz de incendiu, avarie, abandonarea navei, siguranta navei sau salvarea persoanelor.
Se intocmeste la intrarea navei in functiune si se actualizeaza in cazul schimbarii de personal.

Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 47




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search