sterndrive engine

Romanian translation: motor interior cu propulsor orientabil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sterndrive engine
Romanian translation:motor interior cu propulsor orientabil
Entered by: ioanaledac

13:39 Jun 20, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: sterndrive engine
Am mai găsit motor inboard/outboard, dar sunt curioasă dacă există vreo variantă mai bună.
ioanaledac
Romania
motor sterndrive
Explanation:
Înradevar este varianta inboard/outboard (vedeți link-ul de la termenul "integral exhaust"), dar mai este și a treia variantă, cu toate că nu cred că este mai bună. Las link-ul și pentru acest termen.
Selected response from:

Iudin Liudmila
Moldova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5propulsor orientabil
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
5motor cu actionare în pupa
Irina Lazarescu
3motor sterndrive
Iudin Liudmila


Discussion entries: 3





  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motor sterndrive


Explanation:
Înradevar este varianta inboard/outboard (vedeți link-ul de la termenul "integral exhaust"), dar mai este și a treia variantă, cu toate că nu cred că este mai bună. Las link-ul și pentru acest termen.


    Reference: http://www.american-nautics.ro/motoare-mercury-mercruiser-st...
Iudin Liudmila
Moldova
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc încă o dată! Și link-ul de la celălalt termen m-a ajutat foarte mult!


3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
motor cu actionare în pupa


Explanation:
motor cu acționare în zona pupa (partea din spate a navei/ambarcației)

Webster dictionary:
stern
n noun the rearmost part of a ship or boat.



Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 47
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc! Dar cred că e mai mult de atât, e is a form of marine propulsion which combines inboard power with outboard drive. The engine sits just forward of the transom while the drive unit (outdrive or drive leg) lies outside the hull.


216 days   confidence: Answerer confidence 5/5
propulsor orientabil


Explanation:
Oricât de tardiv, măcar să existe pe sit și termenul corect de traducere în limba română, preluat din lege:
„ ambarcațiunilor de agrement echipate cu motor interior cu propulsor orientabil - stern drive engine -, fără evacuare integrată sau cu motor de propulsie interior - inboard;”
Măcar așa se poate utiliza termenul din limba română în viitor...


    Reference: http://https://lege5.ro/Gratuit/heztkmru/hotararea-nr-2195-2...
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search