ballet barre

Romanian translation: bara pentru balet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ballet barre
Romanian translation:bara pentru balet
Entered by: Valentin Cirdei

20:29 Oct 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: ballet barre
"Improvise an at-home ballet barre for doing forward and backward leg lifts."
Valentin Cirdei
Romania
bara pentru balet
Explanation:
nu stiu daca are o denumire speciala, cred ca poti sa ii spui si asa, pentru ca majoritatea au o imagine vizuala a ei, nu neaparat ii stiu denumirea in jargon, care ar putea chiar crea confuzii.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4bara pentru balet
Elvira Stoianov
4bare de balet
eVerbum (X)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
bara pentru balet


Explanation:
nu stiu daca are o denumire speciala, cred ca poti sa ii spui si asa, pentru ca majoritatea au o imagine vizuala a ei, nu neaparat ii stiu denumirea in jargon, care ar putea chiar crea confuzii.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 10
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Pirvulet
21 mins

agree  Tudor Soiman
23 mins

agree  iulian dobreanu: in jargon, profesorul de balet spune: treci la bara!
12 hrs

agree  Marcella Magda
14 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bare de balet


Explanation:
Sala are şi dotări complete pentru aerobic şi prezentări video. Sălile au oglinzi de balet de dimensiunea peretelui şi bare de balet la două înălţimi. ...
www.educateuk.org/Romanian/facilities.htm

... Sala de balet nu este podita, nu poate fi aerisita, nu are bare, iar oglinzile sint sparte. ?Nu sint conditii pentru studiul clasic, cum se spune. ...
www.evz.ro/transilvania/?news_id=168356& print=1&PHPSESSID=26d989d530a56afb29a1cf85d2194873

eVerbum (X)
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search