Success Series

Join ProZ.com every Wednesday at 14:00 GMT / 10:00 AM EST for ProZ.com Translator Success series. Each week ProZ.com will bring speakers & presenters on to help ensure Freelance linguists have success & achieve their business objectives.

Click for Full Participation

Fast High Knees

Romanian translation: alergare cu genunchii sus

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fast High Knees
Romanian translation:alergare cu genunchii sus
Entered by: Alexandru Molla

17:07 Oct 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / athletics
English term or phrase: Fast High Knees
The drill is done slightly faster than the previous one but by no means full out. This is still in the realms of skill rehearsal. Once this drill is done very fast, it becomes a speed drill and is usually termed Fast High Knees.
felicia_za
alergare cu genunchii sus
Explanation:
Fast High Knees: As with normal high knee drills, the arms and knees drive vigorously, but emphasize fast leg turnover. The range of motion will be 1/3–1/2 of normal. Do 2-3 sets of 10-15 yards. (Citat din manualul de antrenamente pentru volei). Tipurile de alergari in programa romaneasca sunt la linkul de mai jos.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2007-10-17 20:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

www.didactic.ro/files/14/seci.doc

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2007-10-18 16:21:01 GMT)
--------------------------------------------------

UITE SI FILMUL AICI, OAMENI BUNI !!!! http://www.webs.uidaho.edu/strength/high knees.htm
Selected response from:

Alexandru Molla
Romania
Grading comment
Asta e! In mod sigur! Am realizat si eu, dar dupa ce trimisesem intrebarea.
Am facut sport de performanta (atletism si chiar 100 m garduri) in tinerete si alergarea cu genunchii sus era unul din exercitiile zilnice la incalzire.
Multumesc pentru confirmare!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5sarituri rapide pe loc cu aducerea genunchilor la piept, alternand picioarele
Anca Nitu
4alergare cu genunchii sus
Alexandru Molla


Discussion entries: 3





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
fast high knees
sarituri rapide pe loc cu aducerea genunchilor la piept, alternand picioarele


Explanation:
poate stie careva vreo denumire mai scurta
http://www.sportplan.net/drills/Athletics/Track/High-Knee-Dr...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Poate "Genunchii sus rapiid".
24 mins
  -> poate... multumesc

agree  Dan Barbulescu
32 mins
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> multumesc

agree  Cristiana Coblis: alergare pe loc cu genunchii la piept poate...
4 hrs
  -> multumesc

neutral  Aug. Dragoste: de unde rezultă că este pe loc? Alergare cu genunchii sus, poate fi pe loc şi în mers.
12 hrs
  -> nu am practicat niciodata atletismul :) si nici nu intentionez....

neutral  Alexandru Molla: din toate descrierile aflate pe net, inclusiv din descrierea aflata la link-ul oferit de dvs., rezulta ca acest exercitiu se face "in mars", deci nu pe loc.
15 hrs
  -> asa e

agree  Elvira Daraban: pare să fie exerciţiu de aerobic...
19 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fast high knees
alergare cu genunchii sus


Explanation:
Fast High Knees: As with normal high knee drills, the arms and knees drive vigorously, but emphasize fast leg turnover. The range of motion will be 1/3–1/2 of normal. Do 2-3 sets of 10-15 yards. (Citat din manualul de antrenamente pentru volei). Tipurile de alergari in programa romaneasca sunt la linkul de mai jos.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2007-10-17 20:10:26 GMT)
--------------------------------------------------

www.didactic.ro/files/14/seci.doc

--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2007-10-18 16:21:01 GMT)
--------------------------------------------------

UITE SI FILMUL AICI, OAMENI BUNI !!!! http://www.webs.uidaho.edu/strength/high knees.htm


    Reference: http://aafla.com/3ce/CoachingManuals/LA84volleyball.pdf
Alexandru Molla
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Asta e! In mod sigur! Am realizat si eu, dar dupa ce trimisesem intrebarea.
Am facut sport de performanta (atletism si chiar 100 m garduri) in tinerete si alergarea cu genunchii sus era unul din exercitiile zilnice la incalzire.
Multumesc pentru confirmare!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search