beam connection

Romanian translation: imbinare de profile

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beam connection
Romanian translation:imbinare de profile
Entered by: Elvira Stoianov

09:21 Jan 15, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering / utilaje
English term or phrase: beam connection
Este un tip de imbinare intre doua placi de lemn (dar nu cred ca este vorba de grinzi).

Termenul apare fara context. El face parte dintr-o enumerare de imbinari(imbinare in colt, imbinare in T, imbinare inclinata)
Elvira Stoianov
Luxembourg
îmbinare de profil(e)
Explanation:
-
Selected response from:

asco
Grading comment
ar fi o posibilitate deoarece column to beam connection este ceva diferit, iar in cazul meu era doar beam connection care nu avea nici o legatura cu grinzi sau constructii. Am dat doar 1 punct pentru ca nu era nici o explicatie sau referinta care sa ma fi ajutat mai mult
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Imbinare transversala
Andrei Albu
4îmbinare de profil(e)
asco
4imbinare de profile
Nona Stanciu Dell'Acqua
3cuplaj brat,
Éva Vajda


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
îmbinare de profil(e)


Explanation:
-

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
ar fi o posibilitate deoarece column to beam connection este ceva diferit, iar in cazul meu era doar beam connection care nu avea nici o legatura cu grinzi sau constructii. Am dat doar 1 punct pentru ca nu era nici o explicatie sau referinta care sa ma fi ajutat mai mult

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Imbinare transversala


Explanation:
Vezi www.flexicore.com/dynaframe/df-2.html pentru imagine.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Remarcabil (wow!).
4 hrs
  -> Multumesc pentru aprecieri.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cuplaj brat,


Explanation:
De obicei expresia se refera la cuplajul stalp/perete si un brat orizontal (ex. grinda)

Éva Vajda
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 29

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imbinare de profile


Explanation:
imbinare, cuplare sau potrivire de profile (depinde de conext)

Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 78




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search