timed break

Romanian translation: pauză cronometrată

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:timed break
Romanian translation:pauză cronometrată
Entered by: asco

09:09 May 8, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: timed break
din meniul unui telefon, din pacate nu am mai multe detalii, dar fiind o completare la un job pe care l-am facut mai demult, presupun ca este vorba de un telefon fara fir
Elvira Stoianov
Luxembourg
pauză cronometrată
Explanation:
posibil si:

- pauză/întrerupere/oprire cronometrată/temporizată/programată

depinde si de contextul logic din meniu si de terminologia anterioara folosita (translation memory / concordance, daca este posibil...)
Selected response from:

asco
Grading comment
multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pauză cronometrată
asco
3Pauza ptr transfer
Irene S.


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pauză cronometrată


Explanation:
posibil si:

- pauză/întrerupere/oprire cronometrată/temporizată/programată

depinde si de contextul logic din meniu si de terminologia anterioara folosita (translation memory / concordance, daca este posibil...)

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabrielle Weatherhead: daca nu e context aditional, suna bine asa.
12 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pauza ptr transfer


Explanation:
"TIMED BREAK RECALL "
This type of recall is a timed disconnection of the line. The recall button is connected to a timing circuit that automatically puts a predetermined disconnection to line. The telephone exchange or telephone system sees this as a transfer signal. On dial phones, dialling the digit 1 whilst in the middle of a recall will emulate the this type of recall button.

Nu are nici o legatura daca este telefon fara fir sau normal.Aceasta optiune poate exista la ambele.
Sper sa te ajute descrierea de mai sus.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-08 09:20:30 (GMT)
--------------------------------------------------

http://web.ukonline.co.uk/freshwater/glossary.htm#TIME BREAK...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-08 09:24:55 (GMT)
--------------------------------------------------

http://web.ukonline.co.uk/freshwater/glossary.htm#TIME BREAK...

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search