knurled wheel

Romanian translation: roata cu striatii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:knurled wheel
Romanian translation:roata cu striatii
Entered by: Cristian Nicolaescu

13:37 May 13, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: knurled wheel
operation/adjustment of a instrument valve/setting
Cristian Nicolaescu
rotiţă linetată/randalinată
Explanation:
rotiţă linetată: daca striatiile sunt paralele cu axul

rotiţă randalinată: daca striatiile sunt incrucisate

de ex. potentiometrul de volum la un radio.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-13 13:53:09 (GMT)
--------------------------------------------------

general rotiţă/roată cu striaţii (la exterior)
Selected response from:

asco
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rotiţă linetată/randalinată
asco
5roata dintata / moletata
Irene S.


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
roata dintata / moletata


Explanation:
:)

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rotiţă linetată/randalinată


Explanation:
rotiţă linetată: daca striatiile sunt paralele cu axul

rotiţă randalinată: daca striatiile sunt incrucisate

de ex. potentiometrul de volum la un radio.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-13 13:53:09 (GMT)
--------------------------------------------------

general rotiţă/roată cu striaţii (la exterior)

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: roata randalinata sau buton randalinat depinde de dimensiuni si forma
1 hr
  -> multumesc, asa este.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search