power saver clock

Romanian translation: ceas economizor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power saver clock
Romanian translation:ceas economizor
Entered by: Andrei Albu

14:26 Jan 27, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: power saver clock
Regret, dar nu am context. Apare intr-un tabel, ca parte a unui meniu.
Andrei Albu
Romania
cronometrul/ceasul/temporizatorul pentru modul de economisire a energiei
Explanation:
Power Saver Mode este tradus in glosarul Microsoft ca "Mod economisire energie". Presupun ca ar putea fi vorba de utilitarul care masoara timpul pentru activarea acestui mod (sau ceva similar)
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
M-au ajutat mult si raspunsul tau si al lui ASCO. Le-am combinat, ca sa ma pot incadra intr-un display destul de mic. Regret ca nu pot acorda puncte mai multor colegi care au raspuns, dar le multumesc tuturor si-i asigur de toata simpatia mea.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2cronometrul/ceasul/temporizatorul pentru modul de economisire a energiei
Elvira Stoianov
4ceasul (dispozitivului) de economisire a curentului electric
Bogdan Burghelea
4temporizator economizor
asco
3ceas/ cronometru cu dispozitiv de economisire a energiei
Anca Nitu


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ceasul (dispozitivului) de economisire a curentului electric


Explanation:
*

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 905

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cronometrul/ceasul/temporizatorul pentru modul de economisire a energiei


Explanation:
Power Saver Mode este tradus in glosarul Microsoft ca "Mod economisire energie". Presupun ca ar putea fi vorba de utilitarul care masoara timpul pentru activarea acestui mod (sau ceva similar)

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
M-au ajutat mult si raspunsul tau si al lui ASCO. Le-am combinat, ca sa ma pot incadra intr-un display destul de mic. Regret ca nu pot acorda puncte mai multor colegi care au raspuns, dar le multumesc tuturor si-i asigur de toata simpatia mea.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile BOLOGA
5 mins

agree  Paula Cirstoiu
2 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temporizator economizor


Explanation:
am optat ptr. temporizator in loc de ceas, ptr. ca probabil este vorba de un countdown, dupa care intra in functiune un regim de lucru economic, cam ca la screen-saver.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-27 14:42:35 (GMT)
--------------------------------------------------

e o varianta mai scurta...

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ceas/ cronometru cu dispozitiv de economisire a energiei


Explanation:
de ex i se stinge ecranul cand nu ai nevoie sa masori timpul
e greu de spus fara context

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: fiind vorba de un meniu, ma indoiesc ca se refera la un ceas (cred ca ceasurile inca nu au asa meniuri complexe) ;)
32 mins
  -> ba da la cuptorul cu microunde de la mine de acasa




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search