that software products in interoperate as selected by the customer

Romanian translation: ca software-ul sa fie capabil sa opereze cu programele / software-ele selectate de client

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:that software products in interoperate as selected by the customer
Romanian translation:ca software-ul sa fie capabil sa opereze cu programele / software-ele selectate de client
Entered by: Anca Nitu

15:05 Jan 31, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: that software products in interoperate as selected by the customer
S. makes no guarantee that the software functions satisfy the demands of the customer, that software products in interoperate as selected by the customer, that these will operate without interruption and without faults or that all software errors can be rectified.
Mihai Badea (X)
Luxembourg
ca software-ul sa ffie capabil sa opereze cu programele / software-ele selectate de client
Explanation:
altfel formulat
se refera specific la interactiunea si functionarea cu alte programe
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2produsele sofware functioneaza in combinatiile selectate de client
Mihaela Sinca
4ca software-ul sa ffie capabil sa opereze cu programele / software-ele selectate de client
Anca Nitu
3interactioneaza
Maricica W.


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
interactioneaza


Explanation:
Control Manager interactioneaza cu produsele NetScreen™ Global PRO™ pentru a crea reguli de blocare la nivel de firewall.


    Reference: http://www.gecad.ro/page_antivirus_trend_comparatie_rav.php
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ca software-ul sa ffie capabil sa opereze cu programele / software-ele selectate de client


Explanation:
altfel formulat
se refera specific la interactiunea si functionarea cu alte programe

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
produsele sofware functioneaza in combinatiile selectate de client


Explanation:
poate este un in in plus acolo?

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 35 mins (2004-01-31 19:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca este vorba de functionare concomitenta fara aparitia de conflicte intre aplicatiile software respective


Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1170

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral: si eu cred ca e un 'in' in plus
4 mins

agree  Anca Nitu: e in plus si am reformulat nitel dar sensul e acelasi
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search