headline speed

Romanian translation: viteza promisă/viteza nominală

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:headline speed
Romanian translation:viteza promisă/viteza nominală
Entered by: Octavia Veresteanu

08:35 Mar 6, 2017
English to Romanian translations [PRO]
Telecom(munications) / furnizor cablu TV si internet
English term or phrase: headline speed
Am inteles ca nu este viteza maxima

More likely to get headline speed: Highest percentage of headline speed achieved over 24 hours (Ofcom Speed Report, March 2016)
Vertrad
Romania
viteza promisă/viteza nominală
Explanation:
Speeds of broadband products are advertised as "up to XX Mbit/s". This speed is called "advertised", "nominal" or "headline" speed and it is what is seen in the adverts. But there may be significant differences between the advertised speed and the actual speed consumers receive.
Selected response from:

Octavia Veresteanu
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5viteza promisă/viteza nominală
Octavia Veresteanu
4viteză anunțată
Stefan Samu
4viteza preconizata/garantata
Alice Crisan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
viteza promisă/viteza nominală


Explanation:
Speeds of broadband products are advertised as "up to XX Mbit/s". This speed is called "advertised", "nominal" or "headline" speed and it is what is seen in the adverts. But there may be significant differences between the advertised speed and the actual speed consumers receive.

Octavia Veresteanu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viteza preconizata/garantata


Explanation:
.

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viteză anunțată


Explanation:
Vitezele produselor de banda larga sunt promovate prin publicitate ca fiind de "pana la XX Mbit/s". Aceasta viteza se numeste viteza anuntata, nominala sau declarata si este ceea ce vedem in reclame. Dar pot exista diferente semnificative intre viteza anuntata in publicitate si viteza reala de care beneficiaza consumatorii. Variatiile de performante la download intre statele membre sunt influentate, in principal, de tehnologiile care au fost utilizate in mod traditional in tarile respective.
http://economie.hotnews.ro/stiri-it-15073442-consumatorii-di...

Europenii nu primesc viteza de transfer internet pentru care plătesc. În medie, ei primesc numai 74% din viteza anunţată pentru care plătesc, potrivit Comisiei Europene.
http://www.capital.ro/performanta-singurul-domeniu-unde-roma...

Comisia va acorda mare atentie restrictiilor generalizate in ceea ce priveste serviciile si aplicatiile licite si se va asigura ca viteza conexiunilor de banda larga de care beneficiaza cetatenii si intreprinderile din UE corespunde cu viteza anuntata prin publicitatea furnizorilor de servicii internet.
http://www.manager.ro/articole/itsic/comisia-europeana-vrea-...

Stefan Samu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 248




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search