scrap

Romanian translation: elimina ca deșeu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scrap
Romanian translation:elimina ca deșeu
Entered by: danieline

09:30 Oct 26, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Telecom(munications)
English term or phrase: scrap
FIRM shall keep and scrap, reuse or recycle, in compliance with all Applicable Law.

As zice „dezmembreaza”.
danieline
elimina ca deșeu
Explanation:
„va colecta și elimina ca deșeu, reutiliza sau recicla, în conformitate cu legislația în vigoare”.
Selected response from:

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a da la fier vechi
Nina Iordache
4 +1elimina ca deșeu
Claudiu Ignuța-Ciuncanu
4deșeuri metalice
Alice Crisan


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a da la fier vechi


Explanation:
https://hallo.ro/dictionar-englez-roman/scrap

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2019-10-26 09:53:25 GMT)
--------------------------------------------------

Practic le aruncă, dar probabil le aruncă unde și cui trebuie.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2019-10-26 09:55:39 GMT)
--------------------------------------------------

cat despre rest aici: https://www.linguee.com/english-romanian/search?source=auto&...

refolosire sau reciclare.



--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2019-10-26 09:56:30 GMT)
--------------------------------------------------

le aruncă/duce la fier vechi unde sunt dezasamblate etc., ma gândesc.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2019-10-26 09:57:31 GMT)
--------------------------------------------------

iindcă cei de la fier vechi scot și sortează diferitele metale/materiale pentru diferite utilizări ulterioare.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2019-10-26 09:58:08 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze: fiindcă cei de la fier vechi...

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adami
3 hrs
  -> Mulțumesc frumos, adami!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deșeuri metalice


Explanation:
Cromeet - Colectare, achizitionare, reciclare neferoase
cromeet.ro
Translate this page
Colectare deseuri metalice<b/>feroase si neferoase, persoane fizice si juridice. Sustinem astfel circuitul materialelor reciclabile dar si un mediu mai curat!

Alice Crisan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elimina ca deșeu


Explanation:
„va colecta și elimina ca deșeu, reutiliza sau recicla, în conformitate cu legislația în vigoare”.

Claudiu Ignuța-Ciuncanu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Wright
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search