breakout room

Romanian translation: camere aditionale pentru dezbateri in grupuri mai restranse

22:58 Aug 19, 2017
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tourism & Travel / hospitality
English term or phrase: breakout room
Breakout rooms are subrooms that can be created within a meeting or training session. They are useful for splitting a large group into smaller groups that can talk or collaborate.

A room in a hotel where people who are having a long meeting can go to relax, have refreshments, talk, etc for a short time.

Mă interesează dacă există o expresie în uz în limba română pentru acest concept din domeniul hotelier.
Mulțumesc.
Lia Rusu
Romania
Romanian translation:camere aditionale pentru dezbateri in grupuri mai restranse
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2017-08-20 11:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

Conacul Domnesc Munte Bucovina - Turist Club
www.turistclub.ro › Munte › Bucovina
"Vă oferim o sală de conferinţe elegantă, cu camere adiţionale pentru dezbateri în grupuri mai restrânse, ... Hotelul are o capacitate de cazare de 78 de paturi dispuse în 40 de camere de lux şi oferă un apartament de lux ..."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2017-08-20 11:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

Cazare in Suceava - Bucovina 360
www.bucovina360.ro › cazare › suceava
"Casa Jenica va pune la dispozitie 41 locuri de cazare in 18 camere duble, 1 camera single si 2 apartamente. ... Vă oferim o sală de conferinţe elegantă, cu camere adiţionale pentru dezbateri în grupuri mai restrânse,…"

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2017-08-20 15:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

Nu exista o forma mai contrasta, poate separeu, dar e valabil pentru restaurant. Important e sa gasim un echivalent si sa nu preluam cuvintele direct din engleza sau alte limbi.
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1camere aditionale pentru dezbateri in grupuri mai restranse
Alice Crisan
4cameră de pauză
taranufloridor
3Sală mică de ședințe
Simona Pop


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cameră de pauză


Explanation:
Nu am întâlnit termenul până acum în româneşte, ci doar preluat exact aşa din engleză.
Anumite săli de conferinţe au paravane mobile care pot împărţi sala în mai multe separeuri, asta referitor la primul aspect. Al doile aspect ar fi spaţiul destinat pentru pauză (se poate face o analogie cu termenul coffee break), dar, de obicei, tot aici se face şi primirea şi înregistrarea participanţilor.



taranufloridor
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sală mică de ședințe


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/English/management/1266126-break_o...

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/breakout

used in connection with smaller groups that separate from a meeting to discuss a particular issue, before returning to the main meeting:
a breakout session/meeting/room

http://www.travel-industry-dictionary.com/break-out-room.htm...

break-out room. A smaller room, near a larger meeting room, for use when a larger group breaks into sections.

http://www.conaculbenke.ro/evenimente/

Sala de conferinta “Gabor Aron” pentru maxim 20 – 25 persoane – demisol/crama
Dotari: (proiector, flipchart – la cerere)
Pret inchiriere: 15 EUR/h sau 75 EUR/zi/8h

Sala de sedinta mica pentru maxim 8 persoane
Dotari: TV, internet, (dvd player, proiector, flipchart – la cerere)
Pret inchiriere: 15 EUR/h sau 75 EUR/zi/8h

Coffee break – de la 5 EUR /persoana (ceai/cafea+apa/racoritoare+saleuri/bomboane) la care in functie de cererea clientului se pot adauga fructe, lactate (iaurturi, sana, lapte batut) -7 EUR, arahide sau alte oleaginoase, prajituri de casa sau de patisserie – 10 EUR (preturile includ TVA)

2 dec. 2013 - Astfel, sala mare de şedinţe se numeşte oficial Sala „Vasile Goldiş”, iar sala mică a devenit Sala „Ştefan Cicio Pop”. Plachetele au fost dezvelite ...

Simona Pop
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc, Simona. Ești mereu pe fază. Spor în toate!


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
camere aditionale pentru dezbateri in grupuri mai restranse


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2017-08-20 11:45:34 GMT)
--------------------------------------------------

Conacul Domnesc Munte Bucovina - Turist Club
www.turistclub.ro › Munte › Bucovina
"Vă oferim o sală de conferinţe elegantă, cu camere adiţionale pentru dezbateri în grupuri mai restrânse, ... Hotelul are o capacitate de cazare de 78 de paturi dispuse în 40 de camere de lux şi oferă un apartament de lux ..."

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2017-08-20 11:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

Cazare in Suceava - Bucovina 360
www.bucovina360.ro › cazare › suceava
"Casa Jenica va pune la dispozitie 41 locuri de cazare in 18 camere duble, 1 camera single si 2 apartamente. ... Vă oferim o sală de conferinţe elegantă, cu camere adiţionale pentru dezbateri în grupuri mai restrânse,…"

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2017-08-20 15:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

Nu exista o forma mai contrasta, poate separeu, dar e valabil pentru restaurant. Important e sa gasim un echivalent si sa nu preluam cuvintele direct din engleza sau alte limbi.

Alice Crisan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Cam pentru varianta aceasta optasem și eu, dar speram să găsesc un echivalent mai scurt. Mi se pare însă că reflectă cel mai cuprinzător sensul sursei.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
13 mins
  -> Multumesc Simona :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search