crested serpent eagle

Romanian translation: vultur şerpar cu creastă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crested serpent eagle
Romanian translation:vultur şerpar cu creastă
Entered by: Cristiana Coblis

17:26 Nov 17, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Science - Zoology / specii de vulturi
English term or phrase: crested serpent eagle
Denumirea latină: Spilornis cheela spilogaster

O imagine şi detalii despre această pasăre pot fi găsite la: http://orientalbirdimages.org/search.php?p=10&action=searchr...

Vă mulţumesc pentru orice ajutor în identificarea numelui păsăroiului în română.
Cristiana Coblis
Romania
vultur (şarpe) cu creastă
Explanation:
Vezi linkul. Cred că dacă spaţiul nu permite, poţi să-i spui doar "vultur cu creastă". Succes!
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Ioana, Andrei, Florin, vă mulţumesc pentru sugestii şi ajutor. Până la urmă aşa i-am zis, cred (sper) că e cel mai corect.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vultur (şarpe) cu creastă
Andrei Albu
3Vulturul harpă
Florin Ioan Ular


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vultur (şarpe) cu creastă


Explanation:
Vezi linkul. Cred că dacă spaţiul nu permite, poţi să-i spui doar "vultur cu creastă". Succes!


    Reference: http://www.4animale.com/vulturul.htm
Andrei Albu
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ioana, Andrei, Florin, vă mulţumesc pentru sugestii şi ajutor. Până la urmă aşa i-am zis, cred (sper) că e cel mai corect.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Ioan Ular: Vulturul cu creastă - cred că e cea mai corectă variantă.
1 hr
  -> Mulţumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vulturul harpă


Explanation:
"Vulturul cu creasta si alti vulturi

Unele din cele mai mari pasari de prada sunt vulturii tropicali . Dintre acestia cel mai puternic este [B]vulturul – harpa[/B] , care cantareste aproximativ 4,8 Kg . Ca locuitor al padurilor virgine din S Mexicului si pana in N Argentinei a devenit o specie pe cale de disparitie . Spatele sau este negru , iar partea de jos a corpului este alba cu o dunga neagra pe piept . Capul este de un gri deschis si este incoronat de o [b]creasta dubla[/b] .


Nu sunt foarte sigur, e doar o idee...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-17 18:49:57 GMT)
--------------------------------------------------

a, link-ul:

http://www.4animale.com/vulturul.htm

Florin Ioan Ular
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search