banner ad

Serbian translation: reklama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:banner ad
Serbian translation:reklama

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
13:57 Mar 12, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
Additional field(s): Internet, e-Commerce, Marketing / Market Research
English term or phrase: banner ad
Definition from Avallo Inc.:
A (most often graphic) advertisement placed on a web page, which acts as a hyperlink to an advertiser's web site.

Example sentence(s):
  • Banner ads were initially judged primarily on the basis of click-through rate (CTR). In the early days of the Web, click-through rates were generally much higher than they are now, perhaps due to the novelty factor. Crucial Marketing
  • Now you can promote your website with high-quality banner ads that rival those used by major corporations - without the expense or hassle. addesigner.com
  • Banner ads are usually relatively simple pieces of HTML code, but their presence on the Web and their importance in Internet-based business is immense. HowStuffWorks, Inc.
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

reklama
Definition:
Deo Web stranice koji sadrži reklamu. Obično je visoka jedna inč ili manje i prostire se celom širinom Web stranice. Reklama sadrži vezu sa lokacijom oglašavača odnosno vlasnika reklame.
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2baner
Ljiljana Lukan
5 +2reklama
Milan Djukić


  

Translations offered


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
reklama


Definition from own experience or research:
Deo Web stranice koji sadrži reklamu. Obično je visoka jedna inč ili manje i prostire se celom širinom Web stranice. Reklama sadrži vezu sa lokacijom oglašavača odnosno vlasnika reklame.

Example sentence(s):
  • Kako zaraditi novac na Vašem web sajtu preko reklama? Postavljanje odgovarajucih reklama - Pay-per-click (PPC), plaćanje po kliku - Pay-per impression (PPM), plaćanje po broju prikazanih reklama - Centar za žen. preduzetništvo „Teodo  
  • NO BANNER ADS dakle sve to bez ijedne reklame ! - Forum Sveta kompjutera  
  • Banner je engleska reč za sliku koja predstavlja reklamu za neki proizvod ili uslugu i koja se nalazi negde na stranici sajta. Ova slika ima mogućnost interaktivnosti, tj. kada korisnik klikne na nju, odlazi na web stranicu preko koje će više saznati o reklamiranom proizvodu ili usluzi. - Fakultet organizacionih nauka, Beograd  

Explanation:
banner
1. reklama
Računarski rečnik Mikro knjige
http://www.mikroknjiga.rs/pub/rmk/detalj1.php?EngOdrID=469
Milan Djukić
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Mira Stepanovic
30 days
  -> Hvala!

Yes  Natasa Djurovic
30 days
  -> Hvala!

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
baner


Definition from alezzo.com/marketing:
Baner, tj. baneri su forma advertajzinga na internetu. Često su prisutni na stranama web sajtova u obliku sličice (u formatima: GIF, JPEG, PNG), JavaScript programa, ili kao multimedijalni objekat, animiran i sa zvukom, radi privlačenja pažnje posetioca.

Example sentence(s):
  • Baner predstavlja vid oglasa na web sajtu i koristi se kao pokretna reklama koja vodi na sajt onoga koga reklamirate - TIRIEN  
  • Prva tri banera sa leve i desne strane 5.400,00 dinara/mesec dana + PDV - unia.rs  
  • Baneri su najdirektniji najefikasniji način reklamiranja Vaše firme i Vaših proizvoda i usluga na Internetu - FUNGI CONTACT  

Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 30 dana (2010-04-12 10:36:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Reč "reklama" van konteksta može da ima više značenja. Reč "baner", kada se kaže na srpskom, znači tačno određenu vrstu reklame
Ljiljana Lukan
Serbia
Native speaker of: Serbian

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Mirjana Vlatkovic: reklamni baner bi mozda zvucao jos bolje...
10 days

Yes  Jasmina Zivanovic: Baner(=baner ads), kao relativno novi termin koji se odnosi na odgovarajući vid reklamiranja i oglašavanja na internetu, sasvim je u redu koristiti i na srpskom jeziku
30 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search