Examiner Credentials

Serbian translation: Licenca / autorizacija revizora

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Examiner Credentials
Serbian translation:Licenca / autorizacija revizora
Entered by: Vuka Mijuskovic

07:00 Sep 9, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: Examiner Credentials
United States Board of Governors of the Federal Reserve System, Revised Policies Concerning Conflicts of Interest and Issuance of Examiner Credentials (1995)
Aleksandar Stojiljkovic
Serbia
Licenca / autorizacija
Explanation:
Issuance of examiners credentials = licenciranje / autorizovanje revizora

Akreditacije se obično dodeljuju licenciranim profesionalcima za potrebe posebnih dogadjaja: akreditovani novinari na KZŠ, akreditovani eksperti na stručnom kongresu, itd.
Selected response from:

Vuka Mijuskovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Licenca / autorizacija
Vuka Mijuskovic
4 -1pismena preporuka (akreditiv) za revizora
Colaris


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
examiner credentials
pismena preporuka (akreditiv) za revizora


Explanation:
https://www.federalreserve.gov/.../examiner_train...
credentials-akreditiv, pismena preporuka
examiner-ispitivač, istraživalac, revizor


Colaris
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: "akreditiv" je dokument u bankarstvu // ekonomskI rečnik? ko ovde spominje ekonomiju? rečnici su kao i internet - treba oprezno rukovati ...
8 hrs
  -> U odgovoru nisam spomenula ekonomiju već naprotiv, akreditiv u smislu davanja ovlašćenja nekome. Žao mi je što je spominjanje ekonomskih rečnika izazvalo zabunu, ali ni u njima značenje "credentials" nije pomenuto u ekonomskom smislu. Ostalo se slažem sa

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
examiner credentials
Licenca / autorizacija


Explanation:
Issuance of examiners credentials = licenciranje / autorizovanje revizora

Akreditacije se obično dodeljuju licenciranim profesionalcima za potrebe posebnih dogadjaja: akreditovani novinari na KZŠ, akreditovani eksperti na stručnom kongresu, itd.


    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Credential
Vuka Mijuskovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo: ili "akreditacija"
6 hrs
  -> Si. Kamo sreće da je neka srpska drzavna agencija ili strukovna komora, pa da može samo "državni ispit". Ovako je tako :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search