meeting of the rows

Serbian translation: sklapanje redova

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:meeting of the rows
Serbian translation:sklapanje redova
Entered by: Mediha Dervisic

15:00 Oct 8, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: meeting of the rows
The first infection occurs at the meeting of the rows, typically during June. Rhizoctonija solani.
Mediha Dervisic
Bosnia and Herzegovina
dodirivanje redova/preklapanje redova
Explanation:
Pogledajte ref.
http://www.poljoberza.net/AutorskiTekstoviJedan.aspx?ime=PG0...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2011-10-08 15:26:02 GMT)
--------------------------------------------------

Do sada je bilo pravilo da se počinje sa zaštitom od plamenjače krompira u vreme kada se lisna masa razvije da se biljke susednih redovi dodiruju (ili kako se kaže kada dođe do sklapanja redova)

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2011-10-08 15:26:21 GMT)
--------------------------------------------------

sklapanja redova, ne preklapanja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:35:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://profi.skalagreen.com/sadrzaj/17/ratarstvo.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:41:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://agroplus.rs/?p=3108

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:42:18 GMT)
--------------------------------------------------

Sklapanjem redova biljke prave zasenu i sprečavaju gubitak vlage iz zemljišta.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:47:42 GMT)
--------------------------------------------------

Šećerna repa • klijanje i nicanje, 2 prava lista, 4 prava lista, 6 pravih listova, neposredno pred sklapanje
redova, sklapanje redova, početak vađenja;

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:49:56 GMT)
--------------------------------------------------


Evidencijski list o upotrebi sredstava za zaštitu bilja, ovo je u PDF. Predhodna rečenica je uzeta iz teksta.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:56:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://faolex.fao.org/docs/html/cro26008.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:57:40 GMT)
--------------------------------------------------

Tijekom ve­getacije utvrđuju se s­ljedeći podaci:

datum sjetve, nica­nja, sklapa­nja redova,

Selected response from:

zoe1
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zatvaranje redova
Daniela Slankamenac
3 +2dodirivanje redova/preklapanje redova
zoe1


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dodirivanje redova/preklapanje redova


Explanation:
Pogledajte ref.
http://www.poljoberza.net/AutorskiTekstoviJedan.aspx?ime=PG0...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2011-10-08 15:26:02 GMT)
--------------------------------------------------

Do sada je bilo pravilo da se počinje sa zaštitom od plamenjače krompira u vreme kada se lisna masa razvije da se biljke susednih redovi dodiruju (ili kako se kaže kada dođe do sklapanja redova)

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2011-10-08 15:26:21 GMT)
--------------------------------------------------

sklapanja redova, ne preklapanja

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:35:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://profi.skalagreen.com/sadrzaj/17/ratarstvo.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:41:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://agroplus.rs/?p=3108

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:42:18 GMT)
--------------------------------------------------

Sklapanjem redova biljke prave zasenu i sprečavaju gubitak vlage iz zemljišta.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:47:42 GMT)
--------------------------------------------------

Šećerna repa • klijanje i nicanje, 2 prava lista, 4 prava lista, 6 pravih listova, neposredno pred sklapanje
redova, sklapanje redova, početak vađenja;

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:49:56 GMT)
--------------------------------------------------


Evidencijski list o upotrebi sredstava za zaštitu bilja, ovo je u PDF. Predhodna rečenica je uzeta iz teksta.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:56:56 GMT)
--------------------------------------------------

http://faolex.fao.org/docs/html/cro26008.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-08 17:57:40 GMT)
--------------------------------------------------

Tijekom ve­getacije utvrđuju se s­ljedeći podaci:

datum sjetve, nica­nja, sklapa­nja redova,



zoe1
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Nikolić
3 hrs
  -> Hvala Milena!

agree  Mira Stepanovic: sklapanje
2 days 4 hrs
  -> Hvala Miro!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zatvaranje redova


Explanation:
Faza rasta šećerne repe kada se redovi "zatvore", odnosno listovi toliko porastu da se dodiruju. Obično je u junu.

Stadijum razvića (vreme primene)
Početak juna tj. pre zatvaranja redova š.repe
http://www.agromarket.rs/index.php?/ser/FitoFert/Programi-pr...

U šećernoj repi se izvode dva tretmana, prvi u fazi razvoja 4-6 listova, a drugi neposredno pred zatvaranje redova;
http://www.luxembourg.co.rs/symbo_bo.html

Faza razvoja šećerne repe
Početak zatvaranja redova:

10% biljaka zatvorilo prostor između sebe.
30% biljaka zatvorilo prostor između sebe.
http://www.bazapropisa.net/sr/pravilnici/4819.html

Dominantne jednogodišnje vrste mogu ometati klijanje i nicanje do zatvaranja redova
http://www.plantprs.org.rs/uploaded_files/zbornik2008.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 2 days4 hrs (2011-10-10 19:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

Prva infekcija se javlja u vreme zatvaranja redova, najčešće tokom juna.

Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
2 days 3 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search