growbag mix

Serbian translation: supstratna smeša za gajenje u kesama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:growbag mix
Serbian translation:supstratna smeša za gajenje u kesama
Entered by: Goran & Snežana Erdei

21:07 Jun 1, 2017
English to Serbian translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: growbag mix
Evo konteksta:

Growbag mix: suitable for cultivating various plants and herbs. The carefully selected moss peat mix, with a low degree of decomposition, and the added perlite creates an ideal substrate mix.

Evo šta je samo growbag:
A growbag is a large plastic bag filled with a growing medium and used for growing plants, usually tomatoes or other salad crops.
Goran & Snežana Erdei
Serbia
supstratna smeša za gajenje u kesama
Explanation:
Mislim da je ovde glavna reč sintagme mix, a growbag ima funkciju prideva.

Ovaj sistem gajenja biljaka je jedan od najsavremenijih, spada u hidroponiku (gajenje u zaštićenom prostoru na sterilisanom supstratu). Nije reč o rasadu, biljka se ne izmešta iz kese.
https://www.agroklub.rs/povrtarstvo/hidroponika-najsavremeni...


GrowBag - praktične kese za gajenje biljaka http://www.hidroponika.com/index.php?route=product/category&...

Grow-bag sistemi uzgoja hrane (uzgoj iz vreće)
http://www.poljohercegovina.org/bs/vijesti/item/159-grow-bag...

Supstrat za uzgoj u vrećama (grow bag system)
http://florahum.com/florahumGBS.html
Selected response from:

Daniela Slankamenac
Serbia
Grading comment
Hvala vam Daniela!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1supstratna smeša za gajenje u kesama
Daniela Slankamenac
3vreća/vrećica/kesa sa mešavinom
Natasa Grubor


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vreća/vrećica/kesa sa mešavinom


Explanation:
Rasad iz saksija, hranljivih kocki, “džifi” saksija, kontejnera i plastičnih vreća gaji se sa pikiranjem, ili bez njega
Setva u saksije, hranljive kocke ili plastične vreće primenjuje se za sve vrste koje slabije obnavljaju koren ili koje su osetljive na povredu korenovog sistema.

www.savacoop.rs/proizvod/kese-za-rasad-13cm-x-13cm

Example sentence(s):
  • Kese za rasad lubenica, paprika, paradajz, krastavac i druge povrtarske kulture.

    Reference: http://www.blog.domacin.ba/kako-rasaditi-povrce-u-vasem-vrtu...
    Reference: http://seoskiposlovi.com/2013/02/13/savremena-proizvodnja-ra...
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
supstratna smeša za gajenje u kesama


Explanation:
Mislim da je ovde glavna reč sintagme mix, a growbag ima funkciju prideva.

Ovaj sistem gajenja biljaka je jedan od najsavremenijih, spada u hidroponiku (gajenje u zaštićenom prostoru na sterilisanom supstratu). Nije reč o rasadu, biljka se ne izmešta iz kese.
https://www.agroklub.rs/povrtarstvo/hidroponika-najsavremeni...


GrowBag - praktične kese za gajenje biljaka http://www.hidroponika.com/index.php?route=product/category&...

Grow-bag sistemi uzgoja hrane (uzgoj iz vreće)
http://www.poljohercegovina.org/bs/vijesti/item/159-grow-bag...

Supstrat za uzgoj u vrećama (grow bag system)
http://florahum.com/florahumGBS.html

Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala vam Daniela!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
13 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search