cross hall

Serbian translation: transept (u crkvi)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cross hall
Serbian translation:transept (u crkvi)
Entered by: Goran Tasic

17:21 Jan 8, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Art/Literary - Architecture
English term or phrase: cross hall
Deo katolicke crkve (mozda postoji i kod pravoslavne, ovde se odnosi na katolicku). Konkretno, tekst je o gotskoj katedrali.
maximillian
transept (u crkvi)
Explanation:
transept = transept u crkvi
transept aisle - crkveno krilo na strani transepta
transept chapel - kapela koja se pruža od transepta, obično sa njegove istočne strane
Izvor: enciklopedijski rečnik Građevinarstva i Arhitekture, autor Branko Vukićević

Takođe u rečniku Pravoslavlja od istog autora imate sledeće:

transept = transept
transept roof = krov transepta
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2transept (u crkvi)
Goran Tasic
3 +3poprečna lađa
zoe1


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
poprečna lađa


Explanation:
cross hall ili transept
transept - poprečna lađa- EN-SH Rečnik - R. Filipović
Poslaću vam i jednu referencu

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-01-08 20:06:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.answers.com/topic/transept

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-01-08 20:09:24 GMT)
--------------------------------------------------

In some French Gothic cathedrals transepts projected only slightly from the ... such as the cross-halls or "transepts" of The Crystal Palace of glass and ...


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-01-08 20:21:43 GMT)
--------------------------------------------------

Filipović vam daje još jednu varijantu- križno krilo


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-01-08 20:24:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lexsee.net/križno krilo

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-01-08 21:42:44 GMT)
--------------------------------------------------

ili poprečni brod crkve - M. Benson, kod vas bi bio poprečni brod katedrale

Example sentence(s):
  • ........................
zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: http://en.wikipedia.org/wiki/Transept
1 hr
  -> Hvala Nataša!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
21 hrs
  -> Hvala Lara!

agree  Mira Stepanovic: ovde je već ponuđeno rešenje 'transept' a 'poprečna lađa' ili 'poprečni brod' je takođe prihvatljivo rešenje
1 day 20 hrs
  -> Hvala! Mislim isto što i vi.Videla sam u monografiji o manastiru Mileševa da se spominje transept, ali mislim da poprečni brod objašnjava šta je to. Koliko se sećam problem je bio u tome šta znači cross hall. Ali važno je da smo nadam se pomogli.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
transept (u crkvi)


Explanation:
transept = transept u crkvi
transept aisle - crkveno krilo na strani transepta
transept chapel - kapela koja se pruža od transepta, obično sa njegove istočne strane
Izvor: enciklopedijski rečnik Građevinarstva i Arhitekture, autor Branko Vukićević

Takođe u rečniku Pravoslavlja od istog autora imate sledeće:

transept = transept
transept roof = krov transepta


    Reference: http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%...
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
19 hrs
  -> Hvala

agree  sofijana
1 day 10 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search