lock release button

Serbian translation: dugme za odblokiranje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lock release button
Serbian translation:dugme za odblokiranje
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

05:50 Mar 11, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / strollers
English term or phrase: lock release button
ovo je recenica iz upustva za upotrebu kolica: Press lock release button
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
dugme za odblokiranje
Explanation:
kolica za bebe nemaju "brave" koje se otključavaju;

oblično imaju neki sistem koji zablokira kolica (ili deo kolica, n.pr. deo koji štiti od kiše) bilo u sklopljenom bilo u rasklopljenom stanju.
Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dugme za odblokiranje
Daryo
4poluga za otključavanje
Katarina Vasic


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poluga za otključavanje


Explanation:
Ako mislite na kolica za bebe, onda bi ovo bio adekvatan termin. Pozdrav!

Katarina Vasic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: dugme = poluga?
16 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dugme za odblokiranje


Explanation:
kolica za bebe nemaju "brave" koje se otključavaju;

oblično imaju neki sistem koji zablokira kolica (ili deo kolica, n.pr. deo koji štiti od kiše) bilo u sklopljenom bilo u rasklopljenom stanju.

Daryo
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search