conical head nipple

Serbian translation: mazalica sa konusnom/koničnom glavom; konusna mazalica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conical head nipple
Serbian translation:mazalica sa konusnom/koničnom glavom; konusna mazalica
Entered by: Marija Nenadovic

07:20 Sep 23, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: conical head nipple
The conical head nipple can be twisted onto the position (2, ), for example to gain better access.

As an alternative or addition to a conical head nipple (1, ), the unit can also be equipped with a filler socket (2) to fill using a filling pump.

Lubricant filling is performed using a M10x1 conical head nipple (1, ) and a conventional grease press.
Marija Nenadovic
Serbia
mazalica sa konusnom/koničnom glavom; konusna mazalica
Explanation:
A. Jovanović, Encikl. rečnik motora i motornih vozila:
nipple - mazalica


S. Tankosić, Politehnički rečnik:
cone head - konusna glava (maš)


EPS - RB „KOLUBARA“ d.o.o. - KONKURSNA DOKUMENTACIJA
- 31 - 17272089 - Mazalica sa konusnom glavom AM8X1 SRPS M.C4.613
- 32 - 34005020 - Mazalica sa konusnom glavom AM10X1 SRPS M.C4.613
- 33 - 34005022 - Mazalica sa konusnom glavom BM8X1 SRPS M.C4.613
http://www.rbkolubara.rs/index.php?option=com_docman&task=do...


Институт за стандардизацију Србије
SRPS M.C4.613:1968
Наслов на српском језику
Mazalice s konicnom glavom
http://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=8175


NIS
- Машинска опрема и резервни делови - MAZALICA SA KONUSNOM GLAVOM AM10X1
www.nis.eu/lat/wp-content/uploads/sites/2/2013/11/nis_13102...


Slike:

cone head grease nipples
https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&biw=1876&b...

konusne mazalice
https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1876&bih=...
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mazalica sa konusnom/koničnom glavom; konusna mazalica
Natasa Stankovic
3купасти прикључак
Slobodan Kozarčić


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
купасти прикључак


Explanation:
Мој механичар је ово назвао мазалица, али он све око подмазивања зове мазалица (пиштољ за подмазивање такође је мазалица).


    Reference: http://hidraulik2mp.co.rs/proizvod/prikljucci/
Slobodan Kozarčić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mazalica sa konusnom/koničnom glavom; konusna mazalica


Explanation:
A. Jovanović, Encikl. rečnik motora i motornih vozila:
nipple - mazalica


S. Tankosić, Politehnički rečnik:
cone head - konusna glava (maš)


EPS - RB „KOLUBARA“ d.o.o. - KONKURSNA DOKUMENTACIJA
- 31 - 17272089 - Mazalica sa konusnom glavom AM8X1 SRPS M.C4.613
- 32 - 34005020 - Mazalica sa konusnom glavom AM10X1 SRPS M.C4.613
- 33 - 34005022 - Mazalica sa konusnom glavom BM8X1 SRPS M.C4.613
http://www.rbkolubara.rs/index.php?option=com_docman&task=do...


Институт за стандардизацију Србије
SRPS M.C4.613:1968
Наслов на српском језику
Mazalice s konicnom glavom
http://www.iss.rs/rs/standard/?natstandard_document_id=8175


NIS
- Машинска опрема и резервни делови - MAZALICA SA KONUSNOM GLAVOM AM10X1
www.nis.eu/lat/wp-content/uploads/sites/2/2013/11/nis_13102...


Slike:

cone head grease nipples
https://www.google.com/search?client=firefox-b-ab&biw=1876&b...

konusne mazalice
https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1876&bih=...

Natasa Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mico
8 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search