serial sacrifices

Serbian translation: žrtvovanje životinja u vremenskim intervalima

09:50 Apr 29, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: serial sacrifices
Radi se o serial sacrifice eksperimentima, koji ne znam kako se zovu na srpskom. Dakle, eksperimenti u kojima se zivotinje ubijaju nasumice ili u nekim odredjenim vremenskim intervalima. Evo i recenice:

Tumour latency is not generally investigated in detail in standard carcinogenicity studies, although some information may be provided if the study used serial sacrifices.
amarok
Serbia
Serbian translation:žrtvovanje životinja u vremenskim intervalima
Explanation:
mislim da bi moglo ovako.
Selected response from:

Nikola Bubić
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3žrtvovanje životinja u vremenskim intervalima
Nikola Bubić
4Visestruka zrtvovanja
Nenad Uskokovic (X)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
žrtvovanje životinja u vremenskim intervalima


Explanation:
mislim da bi moglo ovako.

Example sentence(s):
  • Životinje se zatim žrtvuju u različitim vremenskim intervalima od iniciranja, u zavisnosti od radiofarmaceutika, dislokacijom kičmenog stuba.

    Reference: http://bib.irb.hr/prikazi-rad?&lang=en&rad=31699
    Reference: http://www.iaea.org/inis/collection/NCLCollectionStore/_Publ...
Nikola Bubić
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Nenad Uskokovic (X): Serijski nije u duhu srpskog jezika,termin "visestruki" daleko vise odgovara a samim tim i "visestruka zrtvovanj"
7 hrs
  -> Hvala!

agree  saska032 (X)
6 days
  -> Hvala!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Visestruka zrtvovanja


Explanation:
Zrtvovanja zivotinja u eksperimentima koja se ciljano cine su visestruka zrtvovanja istih.

Nenad Uskokovic (X)
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search