income pension

Serbian translation: penzija po osnovu prihoda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:income pension
Serbian translation:penzija po osnovu prihoda
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

15:28 Jan 19, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: income pension
kao u prethodna dva puta, radi se o vrsti penzije. Svima unapred hvala na saradnji.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
penzija na bazi prihoda / penzija po osnovu prihoda
Explanation:
Penzija koja se obračunava na osnovu prihoda ostvarenog tokom određenog broja godina radnog staža (ili celog radnog staža), čime se razlikuje od drugih vrsta penzija (premijske, invalidske itd.).
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Jos jednom, hvala Aleksandru i svima koji su se slozili sa odgovorom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7penzija na bazi prihoda / penzija po osnovu prihoda
Aleksander Vasiljevic
1penzija ili invalidnina koju dobivate iz nekog fonda koji pravi prihiod
Natka


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
penzija na bazi prihoda / penzija po osnovu prihoda


Explanation:
Penzija koja se obračunava na osnovu prihoda ostvarenog tokom određenog broja godina radnog staža (ili celog radnog staža), čime se razlikuje od drugih vrsta penzija (premijske, invalidske itd.).

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
Jos jednom, hvala Aleksandru i svima koji su se slozili sa odgovorom.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Drak: Opet, kao i prosli put, nisam siguran, ali mi zvuci kao da je to to.
14 mins

agree  Sanja Mihailovic
18 mins

agree  Mina R. (X): Druga opcija 'penzija po osnovu prihoda" zvuci bolje
1 hr

agree  dkalinic: I po mom mišljenju je druga opcija bolja.
2 hrs

agree  alszeg
7 hrs

agree  Tanja Abramovic (X)
12 hrs

agree  Ljiljana Krstic
16 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
penzija ili invalidnina koju dobivate iz nekog fonda koji pravi prihiod


Explanation:
Na primjer, ukoliko je vas penzioni fond investiran na trziste novca i dobivate dividende svakog mjeseca ili

stavljate novac u takav fond koji bi trebalo da redovno "proizvodi" prihid.
SRETNO

Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search