pre-arranged companies

Serbian translation: компаније у поступку унапред преговараног плана реорганизације

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-arranged companies
Serbian translation:компаније у поступку унапред преговараног плана реорганизације
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

18:34 Oct 25, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Business
English term or phrase: pre-arranged companies
eliminate further debt-to-equity swaps, except for prearranged companies
Hvala puno
Tamara
Tamara Vlahovic Sanovic
компаније у поступку унапред преговараног плана реорганизације
Explanation:
(привредна друштва у поступку УППР-а)
компаније са унапред преговараним планом реорганизације

Унапред припремљени план реорганизације (УППР) - начин редефинисања дужничко-поверилачких односа; реструктурирање дужника у финансијским потешкоћама

http://www.bradulovic.com/wp-content/uploads/2013/12/Branko-...
Хибридни поступак у Србији је детаљно уређен Законом о стечају. Хибридни поступак у Србији, односно унапред припремљени план реорганизације је план који дужник припрема у сарадњи са повериоцима и подноси га истовремено са предлогом за покретање стечајног поступка.
...У Србији су уз за сада неколико изузетака унапред припремљени планови заправо унапред преговарани, а не унапред изгласани планови.
У САД унапред припремљени планови могу бити унапред изгласани (енгл. prepackaged) и унапред преговарани (енгл. prenegotiated).
У литератури се често користе и други термини – уместо prenegotiated користе се и prearranged или post voted...
У случају унапред преговараних планова дужници најчешће траже само подршку за план тако што постигну такозвани lock-up споразум са кључним повериоцима којим се они обавезују да ће гласати за предложени план након што дужник покрене стечајни поступак и ако суд одобри изјаву о релевантним информацијама. Унапред преговарани планови следе нормалан поступак реорганизације, те је за њихово потврђивање потребно више времена у односу на унапред усвојене планове.

https://www.kirkland.com/sitecontent.cfm?contentID=218§i...
Prearranged and Prepackaged Restructurings
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala puno. To je to.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4друштва / компаније за које су такви уговори већ договорени
Daryo
4 -1компаније у поступку унапред преговараног плана реорганизације
Vesna Maširević


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
компаније у поступку унапред преговараног плана реорганизације


Explanation:
(привредна друштва у поступку УППР-а)
компаније са унапред преговараним планом реорганизације

Унапред припремљени план реорганизације (УППР) - начин редефинисања дужничко-поверилачких односа; реструктурирање дужника у финансијским потешкоћама

http://www.bradulovic.com/wp-content/uploads/2013/12/Branko-...
Хибридни поступак у Србији је детаљно уређен Законом о стечају. Хибридни поступак у Србији, односно унапред припремљени план реорганизације је план који дужник припрема у сарадњи са повериоцима и подноси га истовремено са предлогом за покретање стечајног поступка.
...У Србији су уз за сада неколико изузетака унапред припремљени планови заправо унапред преговарани, а не унапред изгласани планови.
У САД унапред припремљени планови могу бити унапред изгласани (енгл. prepackaged) и унапред преговарани (енгл. prenegotiated).
У литератури се често користе и други термини – уместо prenegotiated користе се и prearranged или post voted...
У случају унапред преговараних планова дужници најчешће траже само подршку за план тако што постигну такозвани lock-up споразум са кључним повериоцима којим се они обавезују да ће гласати за предложени план након што дужник покрене стечајни поступак и ако суд одобри изјаву о релевантним информацијама. Унапред преговарани планови следе нормалан поступак реорганизације, те је за њихово потврђивање потребно више времена у односу на унапред усвојене планове.

https://www.kirkland.com/sitecontent.cfm?contentID=218§i...
Prearranged and Prepackaged Restructurings

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 96
Grading comment
Hvala puno. To je to.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: wrong kind of "prearranged" - in this ST companies are "prearranged", not insolvency procedures // also debt-to-equity swaps are hardly a standard feature of or synonymous with insolvency ...
3 days 10 hrs
  ->  Proučite malo problematiku...

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
друштва / компаније за које су такви уговори већ договорени


Explanation:
a bit more context would be definitely useful!

eliminate further debt-to-equity swaps, except for prearranged companies
=>
прекинути са даљим уговорањем ..[debt-to-equity swaps].., осим када су у питању друштва / компаније за које су такви уговори већ договорени


from the limited information given someone (an investor? a manager of an investment fund?) has decided to stop doing debt-to-equity swaps in some other companies's bonds and shares (NOT its own)

[http://www.investopedia.com/ask/answers/06/debtequityswap.as...]

HERE "pre-arranged" simply means debt-to-equity swaps that are "pre-arranged" i.e. "already arranged" at the time when this decision was taken. [implied: these deals are not going to be cancelled, but there will be no future deals in debt-to-equity swaps]

IOW "pre-arranged companies" is a contraction for "companies for which debt-to-equity swaps have been pre-arranged [i.e arranged previously to the decision]"


Daryo
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 48




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search