Incapacity Review for Disability Lifeline

Serbian translation: veštačenje nesposobnosti za rad radi invalidskog osiguranja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Incapacity Review for Disability Lifeline
Serbian translation:veštačenje nesposobnosti za rad radi invalidskog osiguranja
Entered by: Mirjana Vlatkovic

09:19 Nov 26, 2010
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Incapacity Review for Disability Lifeline
It is time for your Incapacity Review for Disability Lifeline.
Mirjana Vlatkovic
New Zealand
veštačenje nesposobnosti za rad radi invalidskog osiguranja
Explanation:
2. Veštaèenje o potpunoj nesposobnosti za rad i nesposobnosti za samostalan život i rad èlanova porodice osiguranika
Èlan 40
Veštaèenje o nesposobnosti èlanova porodice vrši se u postupku ostvarivanja prava na porodiènu penziju, shodno odredbama ovog pravilnika o postupku veštaèenja koje se odnosi na veštaèenje invalidnosti.
http://www.er.rs/forum/index.php?topic=1668.0

Organ veštačenja vrši veštačenje kada je za rešavanje o pravima iz penzijskog i invalidskog osiguranja potrebno utvrditi postojanje invalidnosti, telesnog oštećenja, uzroka invalidnosti i telesnog oštećenja, potpune nesposobnosti za rad i nesposobnosti za samostalni život i rad i kontrolu veštačenja (u daljem tekstu: veštačenje).
http://www.podaci.net/_ZAKON/propis/Pravilnik_o_obrazovanju/...
Selected response from:

M. Vučković
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pregled stepena invaliditeta
Predrag Popovic
4veštačenje nesposobnosti za rad radi invalidskog osiguranja
M. Vučković


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
incapacity review for disability lifeline
pregled stepena invaliditeta


Explanation:
...treba da se uradi pregled stepena invaliditeta radi,....

nekako mi ovo zvuci ok!

Predrag Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala, Predraze!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Cerovac Benuzzi: ..ali da se navede i: "...vezano za dozivotnu onesposobljenost..."
2 hrs
  -> moze :)

agree  Dušan Janjić
3 days 17 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incapacity review for disability lifeline
veštačenje nesposobnosti za rad radi invalidskog osiguranja


Explanation:
2. Veštaèenje o potpunoj nesposobnosti za rad i nesposobnosti za samostalan život i rad èlanova porodice osiguranika
Èlan 40
Veštaèenje o nesposobnosti èlanova porodice vrši se u postupku ostvarivanja prava na porodiènu penziju, shodno odredbama ovog pravilnika o postupku veštaèenja koje se odnosi na veštaèenje invalidnosti.
http://www.er.rs/forum/index.php?topic=1668.0

Organ veštačenja vrši veštačenje kada je za rešavanje o pravima iz penzijskog i invalidskog osiguranja potrebno utvrditi postojanje invalidnosti, telesnog oštećenja, uzroka invalidnosti i telesnog oštećenja, potpune nesposobnosti za rad i nesposobnosti za samostalni život i rad i kontrolu veštačenja (u daljem tekstu: veštačenje).
http://www.podaci.net/_ZAKON/propis/Pravilnik_o_obrazovanju/...


M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala puno!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search