Driver and Vehicle Licensing Agency

Serbian translation: agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne dozvole

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Driver and Vehicle Licensing Agency
Serbian translation:agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne dozvole
Entered by: zoe1

09:05 Jan 8, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Licences
English term or phrase: Driver and Vehicle Licensing Agency
Driver and Vehicle Licensing Agency. Nalazi se u dokumentu o registraciji vozila.
zoe1
agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne dozvole
Explanation:
Naravno, to zavisi od konteksta, kod nas saobraćajnu i vozačku dozvolu izdaje MUP a čigledno je u vašem slučaju to neka ovlašćena agencija.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala Miro!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne dozvole
Mira Stepanovic
4agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne licence
Goran Stankovic
4izdavalac vozacke i saobracajne dozvole
Zoran Pavlovic


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
driver and vehicle licensing agency
izdavalac vozacke i saobracajne dozvole


Explanation:
kao i u brojnim drugim dokumentima

Zoran Pavlovic
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: v. diskusiju
47 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
driver and vehicle licensing agency
agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne dozvole


Explanation:
Naravno, to zavisi od konteksta, kod nas saobraćajnu i vozačku dozvolu izdaje MUP a čigledno je u vašem slučaju to neka ovlašćena agencija.

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala Miro!
Notes to answerer
Asker: Hvala Miro!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: http://www.direct.gov.uk/en/Dl1/Directories/UsefulContactsBy... prevela sam ih bezbroj to je Agencija u UK koja se bavi upravo izdavanjem vozačkih i saobraćajnih dozvola!
3 hrs
  -> Hvala Nataša!

agree  Dušan Janjić
13 hrs
  -> Hvala!

agree  Bogdan Petrovic: hvala!
21 hrs
  -> :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
driver and vehicle licensing agency
agencija za izdavanje vozačke i saobraćajne licence


Explanation:
Licencu iz stava 1. ovog člana izdaje Agencija i vodi evidencije o izdatim dozvolama.

Goran Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Pogledajte još jednom vaš link molim vas, u tom tekstu se radi o licenci za profesionalne vozače: http://www.sirius.rs/propisi/S20090411404/clan-203 sertifikat o profesionalnoj kompetentnosti – Cercificate of Professional Competence
10 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search