Professional License

Serbian translation: Licenca o profesionalnoj osposobljenosti; dozvola za obavljanje delatnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Professional License
Serbian translation:Licenca o profesionalnoj osposobljenosti; dozvola za obavljanje delatnosti
Entered by: Mila Djurovic

11:35 Jun 21, 2013
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Professional License
U pitanju je:
Professional License issued by the Department of Economic Development of the Government of Dubai
Izdaje se preduzećima.
Mila Djurovic
Serbia
profesionalna licenca
Explanation:
professional license > profesionalna licenca

The disciplinary measures provided for in the Notary Law (Art.7) include reprimands, fines, reprimands with warning of removal of the professional license, and removal of professional license for a limited period of time or permanent removal of license12.

Disciplinske mjere predviđene Zakonom o notarima (Čl. 7) obuhvaćaju ukor, novčane kazne, ukor uz upozorenje da će biti povučena profesionalna licenca, i oduzimanje licence na određeni rok ili trajno oduzimanje licence12.

SOURCE:
Nacionalni izvještaji o notarskoj službi u zemljama Jugoistočne Evrope
Country Reports on Notary Service inSoutheast European Countries

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=profesi...
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Hvala LogosART, slažem se sa dopunom odgovora koju ste dali u diskusiji. Zahvaljujem se i ostalima koji su dali svoj doprinos i izvinjavam se Aleksandri i Nataliji što nisam mogla da podelim poene i njima, iako su mi i njihovi odgovori pomogli. Odabrala sam dva odgovora koja su, čini mi se, najtačnija, barem prema priloženim dokumentima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4dozvola za vršenje delatnosti
Aleksandra Lazić (X)
4 +1profesionalna licenca
LogosART
3 +1дозвола за обављање послова
Olivera R


Discussion entries: 5





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
professional license
profesionalna licenca


Explanation:
professional license > profesionalna licenca

The disciplinary measures provided for in the Notary Law (Art.7) include reprimands, fines, reprimands with warning of removal of the professional license, and removal of professional license for a limited period of time or permanent removal of license12.

Disciplinske mjere predviđene Zakonom o notarima (Čl. 7) obuhvaćaju ukor, novčane kazne, ukor uz upozorenje da će biti povučena profesionalna licenca, i oduzimanje licence na određeni rok ili trajno oduzimanje licence12.

SOURCE:
Nacionalni izvještaji o notarskoj službi u zemljama Jugoistočne Evrope
Country Reports on Notary Service inSoutheast European Countries

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=profesi...

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala LogosART, slažem se sa dopunom odgovora koju ste dali u diskusiji. Zahvaljujem se i ostalima koji su dali svoj doprinos i izvinjavam se Aleksandri i Nataliji što nisam mogla da podelim poene i njima, iako su mi i njihovi odgovori pomogli. Odabrala sam dva odgovora koja su, čini mi se, najtačnija, barem prema priloženim dokumentima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
11 hrs
  -> Hvala velika! Pozdrav!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
professional license
dozvola za vršenje delatnosti


Explanation:
npr,
Svaki pravni subjekt koji traži dozvolu za vršenje delatnosti kao turistička
putnička agencija mora biti registrovan kao pravno lice prema zakonskim.

Aleksandra Lazić (X)
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: uobičajenije je "za obavljanje delatnosti"
1 hr
  -> Hvala!

agree  Olivera R: слажем се са Миомиром - ''обављање делатности''
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Vuk Vujosevic: ma svrsena radnja zasto ne, moze da bidne a nemora da znaci
6 hrs

agree  helena golic
2 days 15 hrs
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
professional license
дозвола за обављање послова


Explanation:
Предлог.
дозвола за обављање послова (одређеног занимања)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2013-06-21 23:56:19 GMT)
--------------------------------------------------

OSIGURANJE
Društvo za osiguranje osniva se kao akcionarsko društvo ili
društvo za uzajamno osiguranje.
Delatnost osiguranja obavlja društvo za osiguranje koje je
dobilo dozvolu nadležnog organa za obavljanje te delatnosti, kao i ogranak stranog društva za osiguranje koje je dobilo dozvolu nadležnog organa za obavljanje te delatnosti.
Društvo za osiguranje može obavljati samo delatnost osiguranja.
O zahtevu za izdavanje dozvole za obavljanje poslova osiguranja, Narodna banka Srbije odlučuje rešenjem u kome
se navode vrste osiguranja za koje se izdaje.
http://www.pks.rs/Documents/Kabinet predsednika i protokol/v...
Изгледа да може и обављање послова, али и обављање делатности.

Olivera R
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Miomira Brankovic: izdaje se preduzećima, pa se ne može govoriti o zanimanju
9 hrs
  -> Хвала! Моја грешка. ''Обављање послова осигурања/превоза опасних материја...'' Мада, ако стоји овако само (Professional License), мислим да је бољи Александрин превод - ''дозвола за обављање делатности''.

agree  Vuk Vujosevic
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search