New Mexico Vital Records and Health Statistics

Serbian translation: Матична служба савезне државе Нови Мексико

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:New Mexico Vital Records and Health Statistics
Serbian translation:Матична служба савезне државе Нови Мексико
Entered by: Ivana Vojinovic

10:07 May 30, 2018
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Death Certificate
English term or phrase: New Mexico Vital Records and Health Statistics
Ovo se nalazi na zaglavlju izvoda iz matične knjige umrlih. Osoba je preminula u saveznoj državi Novi Meksiko.
Ivana Vojinovic
Serbia
Матична служба савезне државе Нови Мексико
Explanation:
Ја бих то најлакше тако рекао, да се разуме на српском.

Ево дефиниције шта је vital records and health statistics:

The Idaho Bureau of Vital Records and Health Statistics maintains birth and death records filed from July 1911 to the present, and marriage and divorce records.



--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-06-04 16:51:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Нема на чему, хвала свима на подршци.
Selected response from:

Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Odabrala sam ovaj termin. Najlepše hvala na pomoći.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Матична служба савезне државе Нови Мексико
Aleksandar Skobic
3 +1Registar/ Matična služba vitalne statistike savezne države Novi Meksiko
milena beba


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
new mexico vital records and health statistics
Registar/ Matična služba vitalne statistike savezne države Novi Meksiko


Explanation:
Kod nas je ova oblast još relativno u povoju pa ne postoji odvojena služba, već je sve pod okriljem Republičkog zavoda za statistiku.

Vital records contain Birth, marriage and death records, Domestic partnership records, Civil union records, Certificate of Birth Resulting in Stillbirth
https://vital-records.us/new-mexico-vital-records-orders/

3) Vitalna statistika- Republički zavod za statistiku- Nadležne službe koje vode matične knjige, Osnovni sudovi i Institut za javno zdravlje Srbije

Apsolutni i relativni pokazatelji za rođena i umrla lica, zaključene i razvedene brakove prema demografskim, etničkim, obrazovnim i ekonomskim obeležjima; opšte stope za sve vitalne događaje, kao i specifične stope fertiliteta, mortaliteta, nupcijaliteta i divorcijaliteta; skraćene aproksimativne tablice mortaliteta i tablice fertiliteta i dr.
Periodika indikatora je godišnja.
Izračunavanje zdravih godina života (bez invaliditeta).
Indikator – Godine zdravog života Evrostat koristi za prikaz standarda u pojedinoj zemlji. Indikator se računa na osnovu tablica mortaliteta i podataka o invaliditetu (Popis stanovništva 2011 Podatak predstavlja broj godina života bez invaliditeta.
Periodika indikatora je desetogodišnja.
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/290615/290615-vest23.ht...
III. PREGLED OČEKIVANIH REZULTATA ZVANIČNE STATISTIKE - DEMOGRAFIJA I DRUŠTVENE STATISTIKE - 3) Vitalna statistika

2016. godine rođena je najmalobrojnija generacija od kada se vodi vitalna statistika, a uzroci ovih poražavajućih demografskih trendova su jednostavni – mladi ljudi odlaze iz Srbije, i to se vidi ne samo po broju rođenih beba već i po broju sklopljenih brakova.
http://www.politika.rs/sr/clanak/384991/Sve-manje-beba-u-Srb...






milena beba
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: превише звучи као дословни превод
4 hrs

agree  Marija Jankovic: interesantne reference, ocigledno u drzavi Novi Meksiko vitalnu statistiku vodi Maticna sluzba a u Srbiji se time bavi Zavod za statistiku
15 hrs
  -> Hvala!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
new mexico vital records and health statistics
Матична служба савезне државе Нови Мексико


Explanation:
Ја бих то најлакше тако рекао, да се разуме на српском.

Ево дефиниције шта је vital records and health statistics:

The Idaho Bureau of Vital Records and Health Statistics maintains birth and death records filed from July 1911 to the present, and marriage and divorce records.



--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-06-04 16:51:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Нема на чему, хвала свима на подршци.


    https://en.wikipedia.org/wiki/Vital_statistics_(government_records)
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odabrala sam ovaj termin. Najlepše hvala na pomoći.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gavrilo: Сасвим довољно и јасно :-)
9 hrs

agree  Daryo
10 hrs

agree  Marija Jankovic
21 hrs

agree  Natasa Stankovic
2 days 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search