Flushed Away

Serbian translation: Ko je povukao vodu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flushed Away (movie title)
Serbian translation:Ko je povukao vodu
Entered by: Branka Stankovic McCarthy

20:16 Jun 20, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / naziv filma
English term or phrase: Flushed Away
Radi se o novom animiranom filmu i trebaju mi originalni predlozi (ne bukvalni prevod). Posto je to film za decu, pokusala bih da izbegnem kanalizaciju u naslovu filma. Evo o cemu se radi:

Rodoljub St. Džejms (Hju Džakman) je kulturan Engleski pacov iz visokih društvenih krugova koji živi u elegantnom, luksuznom apartmanu u Kensingtonu, otmenom delu Londona. Na njegovu nesreću, njegov dom je pun ljudi, ali su oni, na svu sreću, često van kuće, na odmoru.

Rodi misli da u svom luksuznom domu ima sve što poželi: fina vina, ukusne sireve i svoje sluge - hrčke Gilberta i Salivana. Rodi nikada ne zalazi u opasan spoljni svet. Njega ne zanimaju haos i nesigurnost koji se nalaze van njegovog bezbednog i sigurnog kruga. Jednog dana, upada u toalet i odnosi ga voda. Tu počinju njegove avanture u kanalizaciji, koje ga transformišu u hrabrijeg, preduzimljivijeg pacova.

Meni pada na pamet 'Ko je povukao vodu?' i sl. Molim za ideje. :)
Branka Stankovic McCarthy
Serbia
Ko je povukao vodu
Explanation:
vasa ideja je super, ne pada mi nista zgodnije na pamet...

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-06-20 20:51:58 GMT)
--------------------------------------------------

I "Neko je povukao vodu" zvuci dobro

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2006-06-28 06:40:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala za poene, ali to je vasa varijanta, koju ja podrzavam...
Selected response from:

Bogdan Petrovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ko je povukao vodu
Bogdan Petrovic
4odnešen vodom
Mira Stepanovic
3vidi dole
Jelena Bubalo
3Kad voda odnese/ponese
Natasa Grubor
3Mozda 'povukla ga voda' ?
Lj Popovic


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flushed away
odnešen vodom


Explanation:
Možda... Mada se meni dopada i Vaš predlog

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2006-06-20 21:07:49 GMT)
--------------------------------------------------

ili možda "Avanture ispod grada"

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flushed away
Mozda 'povukla ga voda' ?


Explanation:
Ovo mi je palo na pamet, ali mi je svidja i Vase resenje :)

Lj Popovic
Canada
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flushed away
Kad voda odnese/ponese


Explanation:
Odnela ga voda
Kuda voda nosi

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flushed away
vidi dole


Explanation:
Mislim da su privlacniji filmovi sa naslovima 'Avanture ............'
A i "Ko je povukao vodu" dobro zvuci.

Jelena Bubalo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
flushed away
Ko je povukao vodu


Explanation:
vasa ideja je super, ne pada mi nista zgodnije na pamet...

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-06-20 20:51:58 GMT)
--------------------------------------------------

I "Neko je povukao vodu" zvuci dobro

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2006-06-28 06:40:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala za poene, ali to je vasa varijanta, koju ja podrzavam...

Bogdan Petrovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
10 hrs

agree  KRAT (X)
823 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search