storyboard

Serbian translation: storibord

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:storyboard
Serbian translation:storibord
Entered by: Mira Stepanovic

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
13:20 May 5, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: storyboard
Definition from The Documentary Site:
Sketches that show how a scene might look when it is filmed.

Example sentence(s):
  • Some storyboard artists can get across information with only a stick figure however, being able to draw anything from any angle and in perspective is a huge benefit in being able to "simulate" what the camera will see and more efficiently communicate the ideas that the director wants to get across. CinemATL
  • Before you create your film storyboards, you have to perform certain tasks and make certain decisions. First, begin by evaluating your screenplay and picturing it in terms of separate shots that can be visually translated into individual storyboard panels. Dummies.com
  • Some directors were known to have had very elaborate collections of storyboards prepared for their movies, feeling it was essential to have most aspects thought out in advance of shooting. The American Institute for Conservation
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

Storibord
Definition:
Storibord (eng. story board)

Vrsta knjige snimanja sa posebno nacrtanim ili fotografisanim kadrom, sa dijalogom i opisom plana, rakursa, pokreta (kamere i u kadru), dijaloga, muzike i zvucnih efekata.
Koristi se u proizvodnji igranog ili animiranog filma, za pripremu televizijske reklame itd.
Selected response from:

Dragana Gavrilovic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2Storibord
Dragana Gavrilovic
5 -3animacija (za film)
kvisko
5 -3nacrt
Bojanstven
4 -3knjiga snimanja sa crtežima kadrova
Aleksandra Rodic Gojak


Discussion entries: 8





  

Translations offered


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -3
nacrt


Definition from Udruženje za promociju i produkc. strip:
Kada osoba sebi kaže da želi da bude storyboard umetnik, to znači da želi da ilustruje individualne frejmove koji čine scene u scenariju za reklame, industrijske filmove i multimediju, animirane filmove, ili animacije koje su deo drugih komercijalnih, industrijskih i obrazovnih filmova.

Example sentence(s):
  • U saradnji sa producentom, režiserom, direktorom fotografije i često produkcijskim dizajnerom, umjetnik će stvoriti vitalni nacrt koji će biti korišten kao referenca tokom cijelog procesa snimanja i kasnije, montaže. - Udruženje za promociju i produkc. strip  
Bojanstven
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in EnglishEnglish

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
No  Dragana Gavrilovic
44 mins

No  kvisko
4 hrs

No  Mira Stepanovic: dali ste definiciju za storyboard umetnika a ne za 'storyboard', a iz te definicije se uopšte ne vidi da bi 'nacrt' bio prevod traženog termina.
6 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -3
animacija (za film)


Definition from The Free Dictionary:
Jedan ili vise crteza/ilustracija koji daju graficki prikaz radnje filma ili glavnih scena

Example sentence(s):
  • Animacija je ilustrovani prikaz scena, koji moze biti u vidu crteza ili stripa, a predstavlja hronoloski prikaz radnje filma ili pojedinih scena, nekad i likova, vidjenih iz ugla kamere Jedan ili vise crteza/ilustracija koji daju graficki prikaz radnje filma ili glavnih scena - own research  
  • Niz crteza koji predstavljaju kljucne momente filma. - animated tv  
  • Animacija je graficki prikaz scena u formi crteza ili slika - wikipedia  
kvisko
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
No  Bojanstven
3 days 3 hrs

No  Dragana Gavrilovic
3 days 19 hrs

No  Mira Stepanovic: Sve što je ponuđeno predstavlja vaš lični prevod - ni definicija ni rečenice koje ste ponudili kao primer se ne mogu videti ako se prate ponuđeni linkovi
6 days

3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
knjiga snimanja sa crtežima kadrova


Definition from http://www.dizajnzona.com/forums/lofiver:
Knjiga snimanja i storyboard su dvije razliite stvari tj. knjiga snimanja sa crtezima kadrova je storyboard,a bez toga tj. kadrovi opisani rijecima se zove knjiga snimanja

Example sentence(s):
Aleksandra Rodic Gojak
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
No  Dragana Gavrilovic
1 day 2 hrs

No  Bojanstven
3 days 17 hrs

No  Mira Stepanovic: obrazloženje datu u 'discussion'
3 days 18 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Storibord


Definition from Leksikon filmskih i televizijskih pojmov:
Storibord (eng. story board)

Vrsta knjige snimanja sa posebno nacrtanim ili fotografisanim kadrom, sa dijalogom i opisom plana, rakursa, pokreta (kamere i u kadru), dijaloga, muzike i zvucnih efekata.
Koristi se u proizvodnji igranog ili animiranog filma, za pripremu televizijske reklame itd.

Example sentence(s):
  • Vizuelna knjiga snimanja, poznatija kao „storibord" (storyboard), sadrži seriju crteža (karakterističnih faza), koje najbolje prikazuju budući kadar to jest, scenu. Dakle, storibord je neka vrsta filma u stripu. Njegova izrada se preporučuje u radu na različitim vrstama filma (igrani, animirani itd.), jer omogućava da drugi saradnici a prevashodno snimatelj, predvidi pozicije i uglove snimanja. - Visoka skola elektrotehnike i racunarstv  

Explanation:
Babac, Marko: Leksikon filmskih i televizijskih pojmova, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Beograd, 1993.
Dragana Gavrilovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
No  Bojanstven
2 days 17 hrs

Yes  Mira Stepanovic
2 days 18 hrs

Yes  Bogdan Petrovic
23 days

Yes  Natasa Grubor
52 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search