dip-in, flick-through, quick-fire

Serbian translation: sveobuhvatan, koncizan i brz

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dip-in, flick-through, quick-fire
Serbian translation:sveobuhvatan, koncizan i brz
Entered by: Aleksandar Skobic

16:08 Sep 6, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: dip-in, flick-through, quick-fire
"This book is designed as a dip-in, flick-through, quick-fire resource book that you can sling into your bag and pull out at an opportune moment."

Ne znam da li je trebalo da stavim ove izraze posebno, ali mi zvuče kao da su u jednom kontekstu.
Hvala unapred.
Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
sveobuhvatan, koncizan i brz
Explanation:
Još jedan predlog
Selected response from:

Miloš Stojadinović
Serbia
Grading comment
Hvala svima na korisnim predlozima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brz, jezgrovit i pitak
Sieglinde24
4letimično, lako i brzo
Goran Stankovic
3instant (priručnik za) ležerno prelistavanje
M. Vučković
3sveobuhvatan, koncizan i brz
Miloš Stojadinović


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brz, jezgrovit i pitak


Explanation:
Ova knjiga je osmišljena/ uređena da bude brz, jezgrovit (koncizan)i pitak izvor informacija koji možete da zavučete u svoju torbu i izvadite u odgovarajućem trenutku - ili neka varijacija ovoga, pošto se oko ostatka teksta nisam naročito trudila.
Svakako ne odvojeno, samo u ovom kontekstu. Naravno, red pojedinačnih reči u prevodu i originalu nije niz pojedinačna tri ekvivalenta, nego se prevodi cela fraza, i
dip-in, flick-through, quick-fire zajedno znači brz, jezgrovit i pitak, samo tako u grupi.


--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2011-09-06 20:39:14 GMT)
--------------------------------------------------

dip
to plunge or immerse momentarily or partially under the surface (as of a liquid) so as to moisten, cool, or coat <dip candles>
to examine or read something casually or superficially —used with into <dip into a book> (Merriam-Webster)

flick
to strike lightly with a quick sharp motion <flicked the horse with a whip>
to go or pass quickly or abruptly <flicking through some papers>
(Merriam-Webster)
quick‧fire [only before noun]
done very quickly, one after the other (Longman)

Sieglinde24
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala svima na korisnim predlozima!


1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
letimično, lako i brzo


Explanation:
Ova knjiga je dizajnirana kao izvor informacija koji se može letimično, lako i brzo proučiti, a koji možete spremiti u svoju torbu ......

Goran Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Hvala svima na korisnim predlozima!


1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sveobuhvatan, koncizan i brz


Explanation:
Još jedan predlog

Miloš Stojadinović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala svima na korisnim predlozima!

1 day 22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instant (priručnik za) ležerno prelistavanje


Explanation:
"Ova knjiga je zamišljena kao instant priručnik za ležerno prelistavanje, koga ćete ubaciti u torbu i izvući u pravom trenutku."



M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Hvala svima na korisnim predlozima!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search