Birdy

Serbian translation: Ptičica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Birdy
Serbian translation:Ptičica
Entered by: Bogdan Petrovic

10:27 Mar 19, 2012
English to Serbian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / naziv filma
English term or phrase: Birdy
Da li je poznati film Alana Parkera, odnosno njegov naslov, prevođen kod nas?
Bogdan Petrovic
Serbia
Ptičica
Explanation:
Ovde tako piše:


http://www.imdb.com/title/tt0086969/releaseinfo#akas
Selected response from:

Miloš Stojadinović
Serbia
Grading comment
Ja ga gledao kao mali, zaboravio:) hvala što ste me podsetili
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5Ptičica
Miloš Stojadinović
5ptičica
skendzics


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
birdy
Ptičica


Explanation:
Ovde tako piše:


http://www.imdb.com/title/tt0086969/releaseinfo#akas

Miloš Stojadinović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ja ga gledao kao mali, zaboravio:) hvala što ste me podsetili

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Slankamenac: ...a 1984. godine dobija svoju prvu dramsku ulogu u filmu Ptičica reditelja Alana Parkera, gde glumi vijetnamskog veterana. http://sr.wikipedia.org/sr-el/Nicolas_Cage
2 hrs
  -> Hvala Danijela!

agree  Vesna Maširević
3 hrs
  -> Hvala Vesna!

agree  Milena Nikolić
13 hrs
  -> Hvala Milena!

agree  ipv
1 day 6 hrs
  -> Hvala ipv!

agree  Sladjana
3 days 21 hrs
  -> Hvala Slađana!

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
birdy
ptičica


Explanation:
Prevod je ptičica a glavni lik u filmu se zove birdy, i nakon ranjavanja opsednut je da postane ptičica, tako da može da se prevodi a ne mora jer je ujedno i ime i naziv filma (igra reči).

skendzics
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search