road movie

Serbian translation: putopis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:road movie
Serbian translation:putopis
Entered by: Nevena Milojevi

09:17 Jan 18, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / izraz
English term or phrase: road movie
The documentary is told as a road movie, with stylised musical interludes, dramatisations and archive footage...
Nevena Milojevi
Serbia
putopis
Explanation:
kod filmova postoji „roadmovie“, ovo biti jedan „road-putopis“, tj. lagana, lalinska vožnja putevima Bačke, sa povremenim zaustavljanjima – tu ...
http://www.travelmagazine.rs/vojivodanski-road-movie/

Film tako posjeduje sve elemente klasičnog putopisa, odnosno road filma – putovanje, iskustva, različiti krajolici i prikaz psihologije ljudi i ...
https://cijelijesvijetpozornica.wordpress.com/2014/03/23/neb...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2016-01-18 09:26:02 GMT)
--------------------------------------------------

Putopis „Beograd – planina Tara, leto dvehiljadedeseto (peti deo)“ možete pročitati ovde>>>. Piše: Slobodan ... Čist „road movie“.
http://beautifulserbia.info/tara-beograd-2010-godine-sesti-d...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
Hvala Vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2putopis
Sasa Kalcik
5film ceste
Elio Verbanac
4друмски филм
Aleksandar Skobic
3film u formi putovanja
Lingua 5B


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
putopis


Explanation:
kod filmova postoji „roadmovie“, ovo biti jedan „road-putopis“, tj. lagana, lalinska vožnja putevima Bačke, sa povremenim zaustavljanjima – tu ...
http://www.travelmagazine.rs/vojivodanski-road-movie/

Film tako posjeduje sve elemente klasičnog putopisa, odnosno road filma – putovanje, iskustva, različiti krajolici i prikaz psihologije ljudi i ...
https://cijelijesvijetpozornica.wordpress.com/2014/03/23/neb...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2016-01-18 09:26:02 GMT)
--------------------------------------------------

Putopis „Beograd – planina Tara, leto dvehiljadedeseto (peti deo)“ možete pročitati ovde>>>. Piše: Slobodan ... Čist „road movie“.
http://beautifulserbia.info/tara-beograd-2010-godine-sesti-d...

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala Vam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lazar Belovukovic
6 hrs
  -> Hvala Lazare!

agree  Milena Čkripeska
9 hrs
  -> Merci Milena!

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
друмски филм


Explanation:
Можда није најсрећније решење, тј. буквалан је превод, али видим да се и тако каже (ако је веровати, нпр. Википедији;)).
http://novikadrovi.net/biografije/
http://citymagazine.rs/clanak/nove-nade-srpskog-filma
http://www.port.rs/tatjana_beljakova/pls/w/person.person?i_p...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-01-18 10:27:13 GMT)
--------------------------------------------------

п.с. Мада бих ја најрадије рекао: филм о друмовању.

Aleksandar Skobic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
film u formi putovanja


Explanation:
prijedlog

ili dokumentarac u formi putovanja

http://film.lzmk.hr/clanak.aspx?id=856

Emocionalnost priče koja se efektno razvija u formi putovanja, razrađena je vizualnim naglascima s malo dijaloga ili bez njih...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
film ceste


Explanation:
Film ceste (eng. road film) je filmski žanr u kojem se radnja odvija tijekom putovanja.

https://hr.wikipedia.org/wiki/Film_ceste

film ceste (engl. road film ili road movie), naziv za vrstu filmova popularnih u SAD-u od kraja 1960-ih do sredine 1970-ih. Izravno su nadahnuti suvremenim američkim društvenim krizama (rat u Vijetnamu, antiratni, studentski i dr. protesti), a poetički pod utjecajem romana J. D. Salingera i J. Kerouaca, odlikuju se pikarskom dramaturgijom s fabulama o putovanjima diljem SAD-a, kojih je smisao u kritički intoniranom provjeravanju proklamiranih vrijednosti američkog načina života. Struju začinje film Goli u sedlu (Easy Rider, 1969) P. Fonde i D. Hoppera, a istaknutija djela ostvarili su predstavnici tzv. novog Hollywooda (T. Malick, B. Rafelson, M. Scorsese), te, u Europi, W. Wenders.

http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=19602

Example sentence(s):
  • Film ceste (eng. road film) je filmski žanr u kojem se radnja odvija tijekom putovanja.
  • film ceste (engl. road film ili road movie), naziv za vrstu filmova popularnih u SAD-u od kraja 1960-ih do sredine 1970-ih.

    Reference: http://https://hr.wikipedia.org/wiki/Film_ceste
    Reference: http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=19602
Elio Verbanac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search