social compliance audit

Serbian translation: audit društvene usaglašenosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:social compliance audit
Serbian translation:audit društvene usaglašenosti
Entered by: Vesna Maširević

20:43 Apr 12, 2016
English to Serbian translations [PRO]
Law/Patents - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: social compliance audit
You agree that XXX may conduct social compliance audits (either by our own employees or by authorized agents or representatives) of any Facility at anytime during the term of this Agreement and for a period of one year thereafter and you agree to try to ensure access to each Facility at our request to conduct such social compliance audits. If XXX, at any time, determines that a Facility fails to meet XXX’s Code of Conduct from distribution any POS materials produced therein and to dispose of such materials as XXX may direct – XXX will provide you with an explanation of such findings.
Bogdan Petrovic
Serbia
audit drustvene usaglasenosti
Explanation:
Tzv. drustvena odgovornost regulisana je medjunarodnim standardom ISO 26000.
Eng. audit u tom kontekstu je i na srpskom audit ili provera.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-04-13 07:11:32 GMT)
--------------------------------------------------

Kada se radi o proveri usaglašenosti sa nekim standardom (koje vrše akreditovani auditori/proverivači ili kada se radi o internoj proveri), onda je to audit ili provera (oba termina su jednako u upotrebi u praksi).

Provera (audit) https://books.google.rs/books?id=RTU4bcSoaqMC&pg=PA245&lpg=P...
Revizija ne dolazi u obzir u ovom kontekstu.

Termini i definicije koji se koriste u ISO 9001 standardu
http://www.tehnologijahrane.com/enciklopedija/termini-i-defi...
Ukratko, naravno da možete staviti PROVERA :)
Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2audit drustvene usaglasenosti
Vesna Maširević
5 -1revizija društvene usaglašenosti
Olivera Popovic
4društvene/socijalne revizije usaglašenosti
LogosART


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
društvene/socijalne revizije usaglašenosti


Explanation:
Menadžment pristup u vojsci koji se oslanja na pravila, zakone, prateću regulativu i ograničenja ima značajne mogućnosti razvoja u domenu uvođenja revizije usaglašenosti (eng. Compliance audit).

SOURCE:
ZBORNIK UNIVERZITETA
EDUKONS za društvene nauke
PROCEEDINGS OF EDUCONS
UNIVERSITY for social science
Četvrti naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici
e fourth science symposium with international involvement of Educons University at Sremska Kamenica
GLOBALNA EKONOMSKA KRIZA I POSLOVNA EKONOMIJA - IZAZOVI TEORIJE I PRAKSE
Sremska Kamenica – Novi Sad, 29 - 30. maj, 2013.

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
audit drustvene usaglasenosti


Explanation:
Tzv. drustvena odgovornost regulisana je medjunarodnim standardom ISO 26000.
Eng. audit u tom kontekstu je i na srpskom audit ili provera.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-04-13 07:11:32 GMT)
--------------------------------------------------

Kada se radi o proveri usaglašenosti sa nekim standardom (koje vrše akreditovani auditori/proverivači ili kada se radi o internoj proveri), onda je to audit ili provera (oba termina su jednako u upotrebi u praksi).

Provera (audit) https://books.google.rs/books?id=RTU4bcSoaqMC&pg=PA245&lpg=P...
Revizija ne dolazi u obzir u ovom kontekstu.

Termini i definicije koji se koriste u ISO 9001 standardu
http://www.tehnologijahrane.com/enciklopedija/termini-i-defi...
Ukratko, naravno da možete staviti PROVERA :)

Vesna Maširević
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Shvatio sam da je CSO u pitanju, ali bih da izbegnem stranu reč. Jedino da stavim "provera"? "Revizija" je obično za dokumentaciju, procese...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomislav Patarčić
1 hr
  -> Hvala Tomislave!

agree  Olivera Popovic: Svaki proces uorganizaciji dokumentuje, pa tako i društvena usaglašenost. Kao što vidite u opis, za taj postupak mogu da se angažuju spoljni zaposleni. U svakom slučaju se radi o pregledanje dokumentaija i procesa.
11 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
revizija društvene usaglašenosti


Explanation:
audit - revizija

Olivera Popovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vesna Maširević: Audit u ovom kontekstu nije revizija ni pod tačkom razno :-)
28 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search